Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Herretøj store størrelser - meninger om vores sortiment

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Vi har for nyligt fået opdateret vores webdesign i vores E-shop www.xldesign.dk  der sælger tøj til mænd i store størrelser. Vi har fra dette forum fået mange konstruktive kommentarer (og mange flotte ord) vedrørende vores nye webdesign hvilket vi takker for.

Udover opgradering af vores webdesign har vi også udvidet vores sortiment. Så hvis der blandt alle jer aminoer er nogle herrer der bruger størrelse 2XL-8XL i tøj, ville det være os en meget stor hjælp hvis vi kunne få nogle positive eller negative (men helst konstruktive) meninger om vores udvalg af varer.

Ha' en god dag og på forhånd tak.

Med venlig hilsen

Leif

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 21:17

Hej Leif

umiddelbart savner jeg noget til de lidt yngre, men et kan jop være et bevist valg at det er mere til herre..men der er godt nok mange unge mennesker som bruger fra 2xl, og hvor det kan være svært at finde et ungt udseende...skjoter, jenas, knickers og den slags..jeg tro i vinder på priseren ikke er afskrækkende:)

mvh linda

www.raskedrenge.dk

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 21:30

Hej Linda

Det er helt bevidst valg, at vi vil være landets billigste og mest kvalitets- og service fokuserede webshop.

Derfor er det os en stor hjælp med dine konstruktive betragtninger.

Held og lykke med din egen webshop.

Mvh

Leif

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 10:49

Hej

Har du nogle konkrete mærker i tankerne ?

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 13:57

synes det er for svært at se tøjet ordentligt, billederne er for små og for dårligt sat op. Prøv at se smartguy og få lidt inspiration derfra - ellers fint koncept.

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 15:24

Hej Thomas

Tak for en særdeles brugbar og konkret kommentar.

Vores tøj er faktisk rigtig god kvalitet, men vi må arbejder seriøst på at præsentere det bedre.

Ha' en god dag !

Leif 

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:01

jeg syntes generelt det kniber med mærker til drenge / mænd i store størrelser, hvor der derimod er meget til unge piger/damer...selv om nogle laver tøj i brede størrelser til børn og store størrelser til damer, har de sprunget herredelen over.....men det kan jeg da nævne for dem, næste gang sælgeren kommer forbi:)

nu ka jeg godt li kvalitet og kender mest til belika der laver store størrelser, men det er altså ikke til unge

duke london , replika,allsize har nogel style...men jeg tror genrelt der skal prikkes til producenterne

så er der mærker som pelle pelle

det kan være jeg kommer på mere

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 10:23

Hej lind

Super med lidt inspiration. Kom endelig med flere ideer.

Mvh

Leif

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:29

Fedt med en sådan hjemmeside - godt gået!

Dog synes jeg også det unge sortiment mangler lidt - det vil der være MEGET salg i, vil jeg mene.

Se på en producent som all-size. Super kvalitet. De har også et undermærke ved navn Replika, som laver præcis det de unge vil have.

Tøj i den stil, bør i have noget mere af.

På min blog Krop og Kost, kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 10:43

Hej sskuffen

Værdifuld infomation. Vi vil garenteret arbejde på sagen.

Tak for det.

Mvh

Leif

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)