Vi har for nyligt fået opdateret vores webdesign i vores E-shop www.xldesign.dk der sælger tøj til mænd i store størrelser. Vi har fra dette forum fået mange konstruktive kommentarer (og mange flotte ord) vedrørende vores nye webdesign hvilket vi takker for.
Udover opgradering af vores webdesign har vi også udvidet vores sortiment. Så hvis der blandt alle jer aminoer er nogle herrer der bruger størrelse 2XL-8XL i tøj, ville det være os en meget stor hjælp hvis vi kunne få nogle positive eller negative (men helst konstruktive) meninger om vores udvalg af varer.
umiddelbart savner jeg noget til de lidt yngre, men et kan jop være et bevist valg at det er mere til herre..men der er godt nok mange unge mennesker som bruger fra 2xl, og hvor det kan være svært at finde et ungt udseende...skjoter, jenas, knickers og den slags..jeg tro i vinder på priseren ikke er afskrækkende:)
mvh linda
www.raskedrenge.dk
100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner
Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner
synes det er for svært at se tøjet ordentligt, billederne er for små og for dårligt sat op. Prøv at se smartguy og få lidt inspiration derfra - ellers fint koncept.
jeg syntes generelt det kniber med mærker til drenge / mænd i store størrelser, hvor der derimod er meget til unge piger/damer...selv om nogle laver tøj i brede størrelser til børn og store størrelser til damer, har de sprunget herredelen over.....men det kan jeg da nævne for dem, næste gang sælgeren kommer forbi:)
nu ka jeg godt li kvalitet og kender mest til belika der laver store størrelser, men det er altså ikke til unge
duke london , replika,allsize har nogel style...men jeg tror genrelt der skal prikkes til producenterne
så er der mærker som pelle pelle
det kan være jeg kommer på mere
100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner
Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner