Jeg har genoptaget arbejdet med en opfindelse som jeg arbejdede på for cirka 10 år siden, men var lidt for langt fremme i forhold til industrien på det tidspukt. Den er kendetegnet ved: Spare store ressourcer ift processen idag Markant bedre arbejdsmiljø (automatiserer en idag manuel process) Kan lave en standadiseret process, som kan certificeres Dobbelt så hurtig afvikling som idag Øget fødevaresikkerhed EU har vist meget stor interesse ifm ovenstående og mener der kan lovgives til produktes fordel. Globalt stort marked Jeg anslår der skal bruges DKK 10-15 mio til at udvikle produktet og få lavet en Salgsorganisation Der er lavet en omfattende både desk- og fieldresearch og alle disse potentielle kunder har meddelt at ideen er rigtig god og bidraget med input til den videre udvikling af slutproduktet Jeg er igang med forskellige offentlige finansieringformer (fordi jeg synes de er spændende), men er da også åben for at høre om der er "Angels" eller Venture virksomheder der synes ideen kunne være spændende. Kommentarer, spørgsmål modtages gerne // |
Maskine*