Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indbydelse til åbningsfest på Lagervarer.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Det er mig en stor glæde at kunne indbyde jer til åbningsfest, på vores nye projekt www.lagervarer.dk .
Festen starter idag Tirsdag den 12 maj klokken 16,00 og varer til klokken 22,00.
Der vil hver time inden for det ovennævnte tidsrum være lækre præmier, hver time til nogle af de som laver en handel på sitet.

Vi har allerede nu en masse gode tilbud til privatpersoner, bla, er der ved at blive uploaded et helt konkursbo fra designfirmat Unique Design, hvilket betyde at du både ved at købe varepartier, men også som privatperson kan købe varer, til under normal engrospris.

Vi har et slogan som siger at vi er til i den gode handels tjeneste, og det er je sikker på at i vil opleve når i dukker op til vores fest idag.

Venlig hilsen, og velmødt.

Henrik Larsson

www.Lagervarer.dk

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Skrevet kl. 20:27

1

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 21:30

Nu har jeg godt nok boet i udlandet de sidste 2 aar, og skal ikke kunne sige om den danske lovgivning har aendret sig, men saa vidt jeg husker er det ikke tilladt at udlodde praemier som kraever brugerbetaling, medmindre vi snakker lotto, oddset og lignede. 

Soerg lige for at tjekke op paa dette, saa i undgaar en eventual boede.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Skrevet kl. 21:45

Du har vist misforstået konceptet lidt.

Præmierne er til dem som alligevel køber varer på sitet.

Krammeren

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 21:52

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 22:08

Den forstod jeg ikke.

"praemierne er til dem som alligevel koeber varer paa sitet" ergo, kraever det at man koeber eller har koebt noget, hvilket er ulovligt. Desuden bliver der reklameret paa sitet, at  kun de personer som KOEBER i det naevnte tidsrum deltager i konkurrencen. Der naevnes ogsaa noget med fan paa facebook, men det er noget utydeligt hvad der menes med dette, og jeg tror ikke det aendrer paa at denne konkurrence ikke er helt fin i kanten.

Naar vi begge har laest linket ovenfor, saa kan vi se om det stadig er noedvendigt at diskutere denne sag. Dette var ikke ment som en provokation, da jeg endnu ikke selv har laest artiklen.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:11

Hej Henrik

Stort tillykke med åbningen Big Smile rigtig fint og brugervenlig shop!

Mange hilsener Helle

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Skrevet kl. 22:12

I paragraf 11 står der at det skal være betinget af både tilfældighed og betinget køb.

Hos os har alle som har handlet fået en præmie, så der er ingen tilfældigheder.

Men tak for din omsorg omkring vores ellers fantastiske projekt.

Stort kram KrammerenBig Smile

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Skrevet kl. 22:13

Mange tak Helle

Du er meget velkommen, også med dine varer.

Krammeren

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:15

Som Simon skriver, er  købsbetingede konkurrencer ulovlige, hvilket de har været i mange år efterhånden...

En konkurrence skal være for alle, også folk der ik køber et produkt. Tag evt og kig på en Coca Cola flaske, når der er konkurrencer der, og du vil se, at de tibyder købere såvel som ikke købere muligheden for at deltage.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)