Kære Aminoer. |
1
Kære Aminoer. |
Nu har jeg godt nok boet i udlandet de sidste 2 aar, og skal ikke kunne sige om den danske lovgivning har aendret sig, men saa vidt jeg husker er det ikke tilladt at udlodde praemier som kraever brugerbetaling, medmindre vi snakker lotto, oddset og lignede. Soerg lige for at tjekke op paa dette, saa i undgaar en eventual boede. |
Simon S Larsen Purchasing analyst
Du har vist misforstået konceptet lidt. Præmierne er til dem som alligevel køber varer på sitet.
Krammeren |
Jeg tror nu, at han har fat i noget: |
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Den forstod jeg ikke. "praemierne er til dem som alligevel koeber varer paa sitet" ergo, kraever det at man koeber eller har koebt noget, hvilket er ulovligt. Desuden bliver der reklameret paa sitet, at kun de personer som KOEBER i det naevnte tidsrum deltager i konkurrencen. Der naevnes ogsaa noget med fan paa facebook, men det er noget utydeligt hvad der menes med dette, og jeg tror ikke det aendrer paa at denne konkurrence ikke er helt fin i kanten. Naar vi begge har laest linket ovenfor, saa kan vi se om det stadig er noedvendigt at diskutere denne sag. Dette var ikke ment som en provokation, da jeg endnu ikke selv har laest artiklen.
|
Simon S Larsen Purchasing analyst
Hej Henrik Stort tillykke med åbningen Mange hilsener Helle |
I paragraf 11 står der at det skal være betinget af både tilfældighed og betinget køb. Hos os har alle som har handlet fået en præmie, så der er ingen tilfældigheder. Men tak for din omsorg omkring vores ellers fantastiske projekt. Stort kram Krammeren |
Mange tak Helle Du er meget velkommen, også med dine varer. Krammeren |
Som Simon skriver, er købsbetingede konkurrencer ulovlige, hvilket de har været i mange år efterhånden... En konkurrence skal være for alle, også folk der ik køber et produkt. Tag evt og kig på en Coca Cola flaske, når der er konkurrencer der, og du vil se, at de tibyder købere såvel som ikke købere muligheden for at deltage. |