Der findes firmaer som laver datingsites som du kan købe/leje. Du kan så sætte dit eget design ind i det.
Hvis du har mod på det (læs: penge) så kan du også få lavet dit eget fra bunden. Prisen svinger virkelig meget men jeg har hørt priser som 20.000 - 500.000+
Hemmeligheden bag det er at det skal være velovervejet. Det er basalt set blot en hjemmeside med en database (som de fleste hjemmesider) og laver man det rigtigt fra starten, så kan man få et godt produkt ud af det.
Hvad du vælger er op til dig selv, men hvis jeg stod og skulle have et datingsite, så vil jeg nok lave det fra bunden.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Inden for programmering, bør ordene "sagtens", "kun" og "nemt" forbydes
Okay, det er muligvis rigtigt, men jeg vil stadig ikke mene at det er det helt store problem så længe at han ikke begynder at vil havde vildt komplicerede funktioner. Så længe det er standard, burde jeg kunne hjælpe..
hej, du vil "nemt" "hurtigt" og "sagtens" kunne lave et dating site ud af f.eks. http://lovdbyless.com/ en community applikation hvor du så "bare" skal tilpasse profilerne og "nemt" lige kan lavet noget "sagtens" "bare" matchning mellem brugerne... alt i alt "et stykke kage". :)
Jeg overvejede det engang til mine medlemmer (altså deres social media software), men endte med at købe et forum istedet. Men deres software ser interessant ud.
naarjh narjh det var ikke min mening, dét kunne jeg da aldrig finde på :)
men det kommer jo an på hvor komplekst det skal være, matchmaking i sig selv er jo ikke så svært, det er jo "bare" noget med "alle dem med blå øjne skal matches med alle de med blå øjne" :D
Der er flere forskellige "standard løsninger". Nogle gratis og nogle der koster penge. Dog tror jeg ikke at der er mange af de etablerede der "bare" sætter et standard produkt. Hvis man gerne vil have en unik profileret side, nytter det jo ikke meget at ligne alle de andre.
Og at skulle kode et dating system fra bunden er (om end det er ret simpelt) noget der tager tid.