Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dating sites, hvordan laves de ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har gået og tænkt på at lave et nyt dating site, men hvordan laver firmaerne deres sider.

Kan man købe et "dating" system som bare skal sættes op så man slipper for at programmere det hele med at oprette bruger osv.

eller skal hele systemet laves fra bunden ?

Håber på nogen gode svar ..

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:05

Der findes firmaer som laver datingsites som du kan købe/leje. Du kan så sætte dit eget design ind i det. 

Hvis du har mod på det (læs: penge) så kan du også få lavet dit eget fra bunden. Prisen svinger virkelig meget men jeg har hørt priser som 20.000 - 500.000+

Hemmeligheden bag det er at det skal være velovervejet. Det er basalt set blot en hjemmeside med en database (som de fleste hjemmesider) og laver man det rigtigt fra starten, så kan man få et godt produkt ud af det.

Hvad du vælger er op til dig selv, men hvis jeg stod og skulle have et datingsite, så vil jeg nok lave det fra bunden.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 09:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Der er også en mulighed for at tilpasse et eksisterende script.. Dette kan jeg sagens gøre til en god pris, send en mail til krii08@hotmail.com

MvH Kristoffer

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer:
Dette kan jeg sagens gøre til en god pris

AU! Den der med sagtens er farlig...

Inden for programmering, bør ordene "sagtens", "kun" og "nemt" forbydes

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 10:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Suurland:

Kristoffer:
Dette kan jeg sagens gøre til en god pris

AU! Den der med sagtens er farlig...

Inden for programmering, bør ordene "sagtens", "kun" og "nemt" forbydes

Okay, det er muligvis rigtigt, men jeg vil stadig ikke mene at det er det helt store problem så længe at han ikke begynder at vil havde vildt komplicerede funktioner. Så længe det er standard, burde jeg kunne hjælpe..

MvH Kristoffer

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:32

hej, du vil "nemt" "hurtigt" og "sagtens" kunne lave et dating site ud af f.eks. http://lovdbyless.com/ en community applikation hvor du så "bare" skal tilpasse profilerne og "nemt" lige kan lavet noget "sagtens" "bare" matchning mellem brugerne... alt i alt "et stykke kage". :)

hvis du har spørgsmål så skriv til mig

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 10:51

Big Smile I lyder ligesom min mand: Det er BARE lige at... Det er NEMT og HURTIGT og det kan jeg SAGTENS finde ud af...

Prøv at se denne side http://www.abledating.net/Matchmaking-Software-Demo.htm

Jeg overvejede det engang til mine medlemmer (altså deres social media software), men endte med at købe et forum istedet. Men deres software ser interessant ud.

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 11:12

naarjh narjh det var ikke min mening, dét kunne jeg da aldrig finde på :)

men det kommer jo an på hvor komplekst det skal være, matchmaking i sig selv er jo ikke så svært, det er jo "bare" noget med "alle dem med blå øjne skal matches med alle de med blå øjne" :D

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:00
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:53

Der er flere forskellige "standard løsninger". Nogle gratis og nogle der koster penge. Dog tror jeg ikke at der er mange af de etablerede der "bare" sætter et standard produkt. Hvis man gerne vil have en unik profileret side, nytter det jo ikke meget at ligne alle de andre.

Og at skulle kode et dating system fra bunden er (om end det er ret simpelt) noget der tager tid.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)