Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billigt bundkort (Gerne placeret Aarhus)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg leder efter et billigt bundkort af lidt ældre årgang

Krav:

+ Jeg har haft et K8V-X SE i nogle år, og var utroligt tilfreds med dette (indtil min southbridge pludselig futtede af). Det må derfor gerne være noget i den stil. Altså et lidt ældre bundkort af nogenlunde kvalitet!

+ AGP port til mit oldgamle Ti4800 grafikkort og ikke noget med de der fancy sata-stik.

Jeg håber, at der tilfældigvis er en i Aarhus området der er interesseret i et sælge et billigt - for SU'en rækker desværre ikke til store investeringer på den front!

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 23:54

er det ikke til agp port?

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 00:03

Hej,

Hvis du skal have noget i dag uden SATA - det kan du altså godt glemme. Men et PCI kort virker fint på nye bundkort.

Du skal regne med at hvis du er heldig at finde et bundkort du kan bruge, så kører du på - meget - lånt tid.

Men lad mig lige se om jeg har et Socket 754 kort ... jeg tvivler altså, da alle mine kunder opgraderer når der er noget der går til.

Alternativ: En repareret eller ny SATA disk + et ASRock K8N68PV-GLAN bundkort til din cpu. Prisen på bundkortet er ca. 670 kr.

Men igen - er dit kort gået, så findes der nok ikke mange derude der stadig virker. Asus er ikke bygget til at fungere i evigheder.

Mvh Peter

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 00:04

SimonTHK:

er det ikke til agp port?

Jo det er da så... Det må vist være ved at være sengetid.

Tak for det!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 00:08

Tak for svar Peter!

Jeg er udemærket klar over, at det er et gammel bundkort, og man kan skaffe sig nyt til ganske få penge. Jeg har dog imidlertid to andre langt nyere computere, der sagtens kan klare alt det "hårde arbejde". Det er egentligt ligesåmeget af rent nostalgiske grunde, at jeg gerne vil finde et socket 754 bundkort, så jeg kan blive ved med at køre med mit gamle grafikkort!

Når det så er sagt, så tror jeg ikke på, at der ikke nok skal være nogen der ligger inde med et bundkort af den type, som endnu har et leveår eller to tilbage!

Sov godt!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 01:39

Du kan finde et bundkort magen dit kære gamle bundkort på Ebay Smile
Det står til en "Buy It Now" pris på EUR 29.95 + EUR 22,00 i fragt fra Tyskland.
Det er en pris på under DKK 400,-.

Bundkort magen til HER:

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)