Jeg leder efter et billigt bundkort af lidt ældre årgang
Krav:
+ Jeg har haft et K8V-X SE i nogle år, og var utroligt tilfreds med dette (indtil min southbridge pludselig futtede af). Det må derfor gerne være noget i den stil. Altså et lidt ældre bundkort af nogenlunde kvalitet!
+ AGP port til mit oldgamle Ti4800 grafikkort og ikke noget med de der fancy sata-stik.
Jeg håber, at der tilfældigvis er en i Aarhus området der er interesseret i et sælge et billigt - for SU'en rækker desværre ikke til store investeringer på den front!
Jeg er udemærket klar over, at det er et gammel bundkort, og man kan skaffe sig nyt til ganske få penge. Jeg har dog imidlertid to andre langt nyere computere, der sagtens kan klare alt det "hårde arbejde". Det er egentligt ligesåmeget af rent nostalgiske grunde, at jeg gerne vil finde et socket 754 bundkort, så jeg kan blive ved med at køre med mit gamle grafikkort!
Når det så er sagt, så tror jeg ikke på, at der ikke nok skal være nogen der ligger inde med et bundkort af den type, som endnu har et leveår eller to tilbage!
Du kan finde et bundkort magen dit kære gamle bundkort på Ebay Det står til en "Buy It Now" pris på EUR 29.95 + EUR 22,00 i fragt fra Tyskland. Det er en pris på under DKK 400,-.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn