Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søger samarbejdspartner.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg er en ung fyr, som står i den dejlige situation at skulle flytte til København samt starte som IT-supporter, til august. Jeg har arbejdet med design af websider i omkring 5 år, på et mere og mere seriøst niveau.
Efter en iværksætter-svipser, er jeg nu klar til at prøve kræfter igen på et ellers trængt marked.
Derfor leder jeg efter en programmør, som har styr på ihvertfald CMS-programmering.
Jeg har allerede en potentiel firmaside klar, samt ihvertfald een person der kan fungere som sælger.
- Jeg er meget ambitiøs omkring projektet, hvorfor det ville være en ekstra fedt hvis du bor i København eller på Fyn, hvor jeg kommer til at slå smut forbi af og til. Du kan kontakte mig pr. email, eller msn Johann@Paranut.dk, for at høre mere. 

- Go' mandag

Mvh.

Johann

*Tilføjelse*
Skulle det ikke fremgå tydeligt nok, satser jeg ikke (På trods af ambitionsniveauet) på at det bliver fastlønnet. Ihvertfald ikke til en start.
Anse det som et fritidsprojekt.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 18:08

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:47

Hej Johann

Jeg kan måske også hjælpe dig. Lidt sat på en spids, så arbejder vi på et system, der gør den programmør rollen i traditionalle løsninger overflødig.

Ideen er at Designeren selv opbygger sit design via en drag-n-drop editor, ud fra sin PSD fil.

Idag, er vi i en tidlig beta og produktet har demonstreret en ekstemt høj grad af design frihed. Det vi arbejder på nu er primært brugervenlighed og hastigheden af design arbejdet (Primært ved en direkte Photoshop integration).

Du kan se et site der er lavet 100 % uden kodning på www.schiller.dk 

PS: Vi bor i København, og du skal være velkommen til kigge forbi.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:34

Hej Johann

Jeg har sendt dig en mail, med de ting jeg kan tilbyde.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:52

Hej Johann

Som udbyder boer du kunne tilbyde en bred variation af loesninger, ikke bare CMS da disse til kraever modul udvikling, af erfaring koster det mange timer at udvikle og tilpasse en side til kraevende kunder samt at sikre at siden sidder perfekt i de store browser saa som ie5, ie6, ie7, firefox, safair, chrome........dette er helt sikkert noedvendigt for at sikre tilfredstillelse hos kunderne.

Derud over kommer der tit integrering af WEB akumulerede informationer i databses med vidre foersel, til hoved systemet.

Vi kan netop loefte saadanne opgaver

Hilsen Michael

Du kan kontakte mig paa durian79@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)