Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg i butikker - hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Her er så mit første indlæg her, Amino virker jo som et dejligt sted med mange hjælpsomme mennesker:-)

Jeg har netop startet firma med en veninde, vi er et kreativt firma og vores første projekt er t-shirt-design med en god historie bag. Vi er helt klar over i hvilke butikker vi vil sælge t-shirtsene, men vi ved bare ikke helt hvordan man sælger til de store butikker?

Vi kan jo ikke gå direkte ind i butikken, vi skal vel have et møde med en indkøber? Og ved I hvordan butikkerne regner deres salgspris ud? Og hvordan fungerer det mht kontrakt?

På forhånd tusind tak for jeres hjælp!

Mvh Frederikke

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:13

Find din nye butik på Saxis - Danmarks største online virksomhedsbørs

Vi har Danmarks største udvalg - klik her

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 16:50

Altså man får vel et møde med hovedkontoret først. Her præsentere man sit produkt og hvis de vil sælge det, så skal man aftale en pris. Hvad de så udbyder det til kan i ikke bestemme!

Med hensyn til kontrakt, så er det helt klart noget man skal have en advokat til at kigge på, så modparten ikke bare kan bryde den.

Altid en ny ide!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14

Start evt med de mindre butikker uden kæderelation.

Her ville jeg bare gå ind fra gaden og fortælle min historie og vise et par vareprøver.

Held og lykke

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:22

Hej

Jeg kan måske hjælpe. Er uddannet i butiksverden og kender nogle folk rundt omkring. Tøjverden er lille og man skal kende nogen som kender nogen. Der er mange aspekter i skal tage i betragtning ved kontakt til butikkerne. 

Hvis i har interesse kan i maile mig jeres oplysninger og jeg kan kontakte jer.

jan.kalevi.johansson@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)