Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blotter jeg struben

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer,

Jeg har dyrket min webshop det sidste stykke tid og er nu mere eller mindre klar til jer, benhårde og skarpe, men forhåbentlig osse kærlige menneskers kritik. Jeg er klar over de mangelfulde beskrivelser af produkterne, den sag arbejder jeg på.

Jeg ville blive glad for lidt feedback på shoppen hvis I har tid. www.mumu-land.dk

/Lone

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:48

Din side er vildt sød!

Den kan du godt være tilfreds med - jeg tror den rammer lige der hvor den skal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53

Hej Lone

Søde og dejlige charms – herligt med historien/tankerne bag hvert enkelt stykke. Det kan jeg godt lide.

Det er en fin og dejlig positiv side, det eneste jeg lige falder over er, at teksten er sat meget småt. Og at håndskriften, brugt til menupunkter og 'køb' m.v. er noget ulden i kanten. Det kan gøre den svær at læse og ødelægger helhedsindtrykket.

Ellers, held og lykke med det!

Fra Gentofte
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:57

Den er super flot! Og sikke nogle smukke smykker. Især beskrivelserne af de forskellige dyr er rigtig gode. Tillykke!

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 14:58

- Fra forsiden og fra de andre sektioner sker et lille ryk af designet.

- "Om dyrene" åbner i en ny side i stedet for på samme side.

- Du bør få lavet noget SEO på siden.

Overordnet:

Flot, stilrent design.

Gode farver. Jeg kan gode lide, at du har illustreret nogle af smykkerne oppe til højre - det er en god måde at udfylde pladsen på.

Jeg håber, at du kan bruge mine inputs.

Held og lykke fremover.

Fra Mijas Costa
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:00

Hej Lone

Det er en rigtig flot wepshop, du har fået op at køre, men jeg synes, at skriftstørrelsen er meget lille. Man skal næsten sidde med snuden helt oppe i skærmen, for at læse det. Derudover synes jeg, det ville virke bedre, hvis hvert enkelt dyr blev beskrevet hver for sig og ikke i én lang køre, som det står nu. Bare nogle forslag - fin side ellers.

Mht tekster, så kan du endelig bare kontakte mig. Jeg er uddannet journalist med enmandsfirma i Sydspanien.

Venlig hilsen

Kathrine Hesner

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:23

Mu Mu Land... Hmm.. jeg tænker KLF Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:48

Hej Lone,

Casper har været inde på det, men du kan godt tænke Google lidt mere ind i arbejdet med siden. Du bør have nogle beskrivende title tekster og sælgende description-tekster på alle sider. Title teksten på forsiden hedder pt. bare "MuMu-Land". Den kunne godt hedde noget i retning af "Eksklusive, håndlavede smykker fra MuMu-Land". Så vil søgemaskinerne ikke være i tvivl om, hvad din side handler om.

Hvis du skal have succes i søgemaskinerne, vil det også være en fordel med noget mere tekst på din side, da det er tekst, de "lever" af. F.eks dine produktbeskrivelser lader lidt tilbage at ønske på den front. Dit "charms armbånd" hedder blot "Armbånd med fem forskellige charms". Det må godt fylde lidt mere. Beskriv materialerne, smæk nogle tillægsord på. Det skal selvfølgelig passe til din egen stil, men kald bare armbåndet for et unikt armbånd, sæt nogle ord på de fem charms, nævn at det er et sølvarmbånd etc.

Har du mulighed for at indsætte noget overordnet tekst på hver af dine kategori-sider vil det også være en god idé.

Sørg også for at få sat de såkaldte alt-tekster på alle billeder. En alt-tekst er den tekst, som vises, hvis man ser din side med billeder slået fra. F.eks. blinde og søgemaskinerne bruger disse tekster, så de må gerne indeholde nogle passende ord og sætninger, som beskriver, hvad man ser. Det er en fin lejlighed til at få lidt mere tekst på siden, så sørg for, at du ikke blot gentager din produkttekst.

God fornøjelse med det og held og lykke med siden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Rigtig flot side, passer rigtig godt til dine produkter.

Jeg vil dog anbefale at have en række forskellige produkter vist på forsiden, dette kan gøre ved at du formindsker den reklame du har i toppen (den er forrensten os super flot).

Jeg kunne godt tænke mig at kurven hele tiden var synlig i højre hjørne, så man hele tiden kan følge med hvad man har i sin kurv, og ikke skal til at trykke på knappen "kurv" for at se det.

Når jeg trykke på knappen "Om Dyrerne" kommer jeg bare om på forsiden, lav dine beskrivelser der, eller fjern knappen fra menuen.

Der er heller ikke noget billede af "sølv kæde" http://www.mumu-land.dk/shop/tilbehoer-3c1.html

Ellers tillykke med sitet. Det er rigtig charmerende.

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:51

Hej Allesammen

Tak fordi I gad tage jer tid til at gi god konstruktiv kritik. Det hele er taget til efterretning og delvist rettet med god hjælp fra DanDomains's supportere, Winkresten vil jeg hygge mig med senere. SEO! Ja, jeg skal os ha klaret det, men det er jo ikke min stærkeste side, så jeg ender vist med at betale mig fra det.

Lars Mathiesen:

Når jeg trykke på knappen "Om Dyrerne" kommer jeg bare om på forsiden, lav dine beskrivelser der, eller fjern knappen fra menuen.

Det er nu rettet frem og tilbage et par gange og man skulle nu kunne læse det igen, nu i samme vindue og med større text.

Tak for de pæne ord.

/Lone

P.s. Rasmus; KLF er ikke helt glemt. Det er bla. derfor Hunden NaNa kører isbil. ;-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)