Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flash - hvor stor en procentdel kan ikke trække det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg stiller udelukkende dette spørgsmål af ren og skær nysgerrighed - jeg har ikke et stort projekt jeg skal bruge svaret til (kun et lille fritids projekt).

Kan huske at før i tiden at der var nogle brugere der havde problemer med at trække flash-hjemmesider, bl.a. fordi de ikke havde flash installeret, deres maskine var for langsom, osv.

Mit spørgsmål er, findes der stadig brugere der ikke kan køre flash-sites? Og så fald hvor mange tror i det er? Er det 0,000000000023% eller taler vi f.eks. 5 %?

Er klar over at Flash ikke er så godt til SEO osv. osv., men vil bare gerne vide - løber man ind i problemer hvis man udelukket har en flash-hjemmeside? Eller er det så lille en del af brugerne at det er helt ubetydeligt?

- Igen er det bare ren nysgerrighed her ved aftenstunden :-)

All the best

Kasper Andreassen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:28

jeg kender ikke procent delen med der er en del især virksomheder større der ikke kan se en del af  min bookingformularen på siden eller hele bookingformularen,  hvorfor ved jeg ikke med der er i flash og jeg gætter på nogle virksomheder ikke gider have folk kigger på film , spiller spil så visse computer har sikkert ikke mulighed for dette

Tillæg rettelse nedstående

underligt er det med min side ved ikke hvorfor nogle kun se noget af bookingformularen lidt spøjs , så det er noget man skal passe på med om det bare en opdatering eller andet ved jeg ikke , ved ihvertfald jeg har 3 mobil for et par månder siden kunne man ikke se flash 10 version på nettet , og vis du opdateret lukket du din  3 g connecti så du ikke kunne gå på nettet , så mit bud det er svært at svare på hvor mange der ikke kan se flash det  er også hvilken version du har på siden betyder også noget

Kan også være større virksomheder  , har lukket du selv kan klikke på opdatere knap og de ansæt en til opdatere computere , det var der ihvertfald en der lavet på alle skolens computer , da jeg gik på HF sidste år,  så der ikke blev downloadet alt muligt , så vis den person ikke opdatere computeren de har ansæt til dette med den nyeste flash version , kan de måske ikke se det  der står på din side.

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30

Hej Mikael,

Tak for dit svar. Det lyder hvertfald underligt, hvis man bevidst fravælger det, da der også er flere hjemmesider der bruger flashmenu'er. Men der kan bare se :-)

All the best

Kasper Andreassen

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:31

Per Marts, 2009 er der i Europa 99,1% der har Flashplayer 7. For Flashplayer 8 og 9 falder tallene til henholdsvis 98,9% og 98,6%
Den nyeste, Flashplayer 10 er der indtil videre kun 75,3% der har installeret.  

Mere info om Flash penetration hér

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38

Hej Lone,

Spændende tal. Tak for det link - giver et godt indblik :-)

All the best

Kasper Andreassen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:49

tror jeg har gennemskuet hvorfor det er større virksomheder - offentlige der kan ikke se bookingformularen på min side , vis de har som ¨på min skole jeg gik på en ansæt til  at opdatere flash version ikke opdaterere med nyest flash version da automstisk opdatering er slået fra , så vis jeg forstår korrekt kan man ikke se mit flash på siden vis man kun flash 9  version , er det  hele 25 % der ikke kan se min bookingformular  rimeligt vildt mange, så dette link hjalp mig også en del takker mange gange.

venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)