Hej Amino'er, Jeg stiller udelukkende dette spørgsmål af ren og skær nysgerrighed - jeg har ikke et stort projekt jeg skal bruge svaret til (kun et lille fritids projekt). Kan huske at før i tiden at der var nogle brugere der havde problemer med at trække flash-hjemmesider, bl.a. fordi de ikke havde flash installeret, deres maskine var for langsom, osv. Mit spørgsmål er, findes der stadig brugere der ikke kan køre flash-sites? Og så fald hvor mange tror i det er? Er det 0,000000000023% eller taler vi f.eks. 5 %? Er klar over at Flash ikke er så godt til SEO osv. osv., men vil bare gerne vide - løber man ind i problemer hvis man udelukket har en flash-hjemmeside? Eller er det så lille en del af brugerne at det er helt ubetydeligt? - Igen er det bare ren nysgerrighed her ved aftenstunden :-) All the best Kasper Andreassen |
jeg kender ikke procent delen med der er en del især virksomheder større der ikke kan se en del af min bookingformularen på siden eller hele bookingformularen, hvorfor ved jeg ikke med der er i flash og jeg gætter på nogle virksomheder ikke gider have folk kigger på film , spiller spil så visse computer har sikkert ikke mulighed for dette
Tillæg rettelse nedstående
underligt er det med min side ved ikke hvorfor nogle kun se noget af bookingformularen lidt spøjs , så det er noget man skal passe på med om det bare en opdatering eller andet ved jeg ikke , ved ihvertfald jeg har 3 mobil for et par månder siden kunne man ikke se flash 10 version på nettet , og vis du opdateret lukket du din 3 g connecti så du ikke kunne gå på nettet , så mit bud det er svært at svare på hvor mange der ikke kan se flash det er også hvilken version du har på siden betyder også noget
Kan også være større virksomheder , har lukket du selv kan klikke på opdatere knap og de ansæt en til opdatere computere , det var der ihvertfald en der lavet på alle skolens computer , da jeg gik på HF sidste år, så der ikke blev downloadet alt muligt , så vis den person ikke opdatere computeren de har ansæt til dette med den nyeste flash version , kan de måske ikke se det der står på din side.
Mikael