Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

separations papir sendt ind og manden dør inden rigtig tilbagemeldning.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Nu er jeg, eller mig og min familie kommet i en mærkelig situation, det drejer sig om min onkel og hans kone(tidligere kone). men okay  det startede cirka for en 20 dages tid siden, da beder min tante om at blive skilt, det accepter min onkel jo, så hun indsender separations parpirerne og får svar tilbage at de har modtaget dem og ikke mere end det, og hun flyttede her til den 1 maj, men så sker det værste tænkelige min onkel på 51 år dør, også er det jo så vi er i tvilv nu, er det hans tidligere koner der aver fordi der ikke er kommet rigtigt svar på det med separationen men dog på de har modtaget det, eller det min onkels far der arver og altså min morfar? håber i tilgiver stavefejl.

på forhånd tak for hjælpen.

Mvh Frederik

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:16

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:52

det giver mig jo ikke noget direkte svar

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:58

Jeg kan ikke give dig svaret, men ville blot lige understrege, at arveret regnes for et af de mest komplicerede juridiske omrpder, så jeg tror ikke I kommer udenom en advokat, hvis du skal have et korrekt svar. Der er så mange små detaljer, som kan være afgørende ...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03

Hej Frederik,

Må blankt erkende at jeg intet kender til dette. Har du prøvet at kigge på http://www.familieadvokaten.dk/ ? Hvis du ikke finder noget der, kan du jo skrive til deres brevkasse - skulle eftersigende være en god side.

- Held og lykke med det.

All the best

Kasper Andreassen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:30

Mikkel deMib Svendsen:
Der er så mange små detaljer, som kan være afgørende ...

Helt enig med deMib! Foruden arvespørgsmålet er der også spørgsmålet om bodelingen i forbindelse med seperationen....

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 00:54

Hej fritte prøv evt. at kigge her, der står dog ikke noget om dødsfald men ellers så står der noget rimeligt nyttigt i din sag. her kan du muligvis også finde noget nyttigt.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:10

Jeg er næsten 100 % sikker på, at så længe de endnu ikke er skilt formelt, arver hun alt Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:13

ztrong:

Jeg er næsten 100 % sikker på, at så længe de endnu ikke er skilt formelt, arver hun alt Wink

Sjovt nok skriver statsforvaltningen det stik modsatte, at så snart de er separerede, så bortfalder formuefælleskabet og arverette mellem dem.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:17

Uha... Jamen så er det jo det!

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)