Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Taxi selskab

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tænkte på at det kunne vre sjovt at starte et taxi selskab på en anden måde, ved at ideen findes i England men ikke om det bliver gjort i Danmark.

Men ideen går ud på at mange tit kører ud i deres egen bil til forskellige ting og får for meget af drikke, derfor skal de bruge en taxi og er derfor nødsaget til at lade deres bil stå. Her kommer ideen så!

Hvorfor ikke have at taxi gutten kommer hen til dig på en lille motorcykel, som kan pakkes sammen og ind bag i bilen.. Du kører så kunden hjem i hans egen bil, får penge og kører videre på din motorcykel.

Noget som i ville benytte jer af eller?

Altid en ny ide!

Fra Randers
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:09

Hej,

jeg har lavet en forretningsplan med henblik på at starte sådanne et firma i randers.

forretningsplanen lavet sammen med et regnskab der viser hvor meget disse ca. sccoter koster samt de arbejdstider vi fandt som de mest indbringende og dimensioner på sccoterne osv.

det er en skole opgave fra HHX men måske den ville være interessant at bruge 10 - 15 min. på hvis du har lyst.

ellers kan du tjekke cityscoot.com det findes nemlig også i USA.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 13:11

Altid en ny ide!

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 13:24

Det findes allerede i Danmark, kan dog ikke huske hvad det hedder.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:31

For et pr uger siden var der en artikel på erhvervsbladet.dk om et ligende firma og hvordan de var ude og hente penge på en anderledes måde.

Kan ikke lige finde artiklen, men det var præcis det samme som du snakker om og mener også der for et års tid siden var en på Amino, der havde gang i det samme, men er ikke helt sikker.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 13:33

Okay så det findes, fint så er det ikke noget jeg vil kaste mig ud i..

Altid en ny ide!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:39

Tja.. Konkurrence er jo altid en god ting og mener ikke de var i alle byer, så synes da du bare skal give op med det samme fordi det allerede findes.

Det er da værd at undersøge..

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:41

Men det er så spørgsmålet om de virksomheder er blevet til noget, for jeg har hvertfald aldrig hørt om det :)

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 13:42

Det rigtig nok, men har en ide som tiltaler mig mere som du også kan læse om på siden her..

Altid en ny ide!

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 14:15

Jeg sidder og laver en forretningsplan over opstart af  "Home James" i Danmark lige nu faktsik Smile

Det er dog en bachelor opgave i iværksætteri, men indtil videre ser jeg ingen grund til ikke at starte det,

skriv hvis du er mere interreseret, eller har spm or anything.

-Anders

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)