Hej
Modsat de andre kommentarer synes jeg faktisk, du har et ok design. Målgruppen er ung, og de er vant til sites med masser af info/lir på. Navnet er også helt ok - alle unge vil forbinde shirtfreak.dk med t-shirs. Hell, jeg er selv 36 og ville til hver en tid forvente at det var t-shirts. :-)
Et - professionelt - råd jeg vil give dig er, at bruger du modeller, så find nogen, der ser virkelig godt ud - IKKE almindelige mennesker, der laver "sjove" positurer og ansigter. Unge fokuserer ekstremt meget på at se godt ud.
En anden ting du skal huske, er at ingen scroller på en side som din - derfor skal al den vigtige info/billeder ligge øverst. Drop evt. den anden række af modeller - den blå/grå baggrund er også lidt "flad". Prøv dig evt. frem med lidt "skarpere" farver. Husk, DU skal ikke synes sitet ser fedt ud - MÅLGRUPPEN skal synes den ser fed ud. I virkeligheden burde du ligge siden ud på steder som Arto.dk, Gaffa.dk, osv hvor din målgruppe er - os gamle røvhuller herinde er jo ikke din primære målgruppe, derfor skal du heller ikke tage alle råd for pålydende, velmente som de i øvrigt er ;-)
Go´ vind
chr