Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GPS software til Nokia. evt. TomTom eller Garmin

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at blive tosset over at jeg ikke kan finde noget ordentlig GPS software til min Nokia E66.

Jeg har ladet mig fortælle at man både kan få TomTom og Garmin til en Nokia E66, men efter at have brugt alt for lang tid på deres respektive hjemmesider uden at kunne finde ud af at købe et produkt henvender jeg mig her på Amino, og håber der er nogen der har mere forstand på GPS software og som kan fortælle mig hvad jeg skal købe og ikke mindst hvor jeg kan købe det?

På forhånd tak.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 00:19

Hej Lars prøv lige og se her

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 00:29

Hej

Jeeg aner ikke noget om gps til nokia'en men Garmin laver nogen rigtige gode GPS'er. Da jeg i mit tideliger liv var i autobranchen solget vi Garmin.

En lille historie: To naboer skulle paa camping i syd tyskland(mener jeg) paa samme campingplads  og inden de tog afsted købte den ene nabo en Garmin og den anden en TOM tom ( han ville spare ). Den første nabo kørte et par dage i forvejen. Da den anden nabo ankom og de sammenlignede deres Gps'er  havde ham med tomtom blevet vist en vej (omvej) som var ca 500 km længere end naboen som havde Garminen.  Dyrt i bil med en stor grim campingvogn efter sig.

ja det var saa en lille historie, som blev fortalt af en Garmin sælger ;-) , men den er sikkert go nok. Ihvertfald er de ret nemme og gode disse garmin. Skal lge siges at det er ca 3-4 aar siden Jeg fik historien.

mvh

anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

Hej Lars,

Jeg kan desværre heller ikke svare dig på det, men hvad med at prøve at ringe til henholdsvis Garmin og Tomtom og spørge dem?

Garmin: +45 4810 5050

Tomtom: +45 3525 6514

All the best

Kasper A

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34

Anders Sorensen:

En lille historie: To naboer skulle paa camping i syd tyskland(mener jeg) paa samme campingplads  og inden de tog afsted købte den ene nabo en Garmin og den anden en TOM tom ( han ville spare ). Den første nabo kørte et par dage i forvejen. Da den anden nabo ankom og de sammenlignede deres Gps'er  havde ham med tomtom blevet vist en vej (omvej) som var ca 500 km længere end naboen som havde Garminen.  Dyrt i bil med en stor grim campingvogn efter sig.

ja det var saa en lille historie, som blev fortalt af en Garmin sælger ;-)

Han er jo også sælger Wink. Men hvis den mindre 'kloge' Nabo, så er kommet til at vælge 'Undgå Motorveje' eller lign. på sin GPS, er det jo ikke GPS'ens skyld, men hans egen. Kender dog ikke historien, så skal ikke kunne sige om det er rigtigt eller forkert. Men vil dog sige at den slags skal tages med et gran salt :-)

All the best

Kasper A

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:03

Hej Lars,

Nu blev jeg lidt nysgerrig og lavede en søgning.

Jeg fandt ud af, at du kan anvende Garmin Mobile XT, som leveres på et microSD, som du bare knalder i phonen. Så kører det derfra.

Jeg fandt en pris, der hed 671,-

God fornøjelse!

Flemming

Fra Østjylland
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:07

Hej Lars

Jeg har tidligere haft GPS software på min mobil, og det irriterede mig faktisk og netop den dobbeltfunktion irriterede mig grusomt, for telefonen ringede nærmest altid, når jeg havde mest brug for, at kunne følge ruten på GPSen :-)

Så jeg har droppet det igen, og købt en dedikeret GPS enhed i stedet.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:11

Du kan også anvende TomTom Navigator 6.

Så bare klø på og køb et af de to produkter.

Flemming

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:03

Jeg ville helt klart vælge Garmin , uanset om det er software til en mobil eller en GPS.

Men hvorfor ikke slippe de små penge mere for at få en GPS i stedet for.
Det er en meget bedre gps løsning.

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 17:27

Jeg har valgt Nokia GPS da den altid er lige ved hånden og softwaren er gratis. Man downloader opdaterede kort over hele verden som frit kan bruges. Bemærk at stemmestyret navigation koster et mindre gebyr.

På denne side kan du læse mere om Nokia's MAP's funktioner:http://www.nokia.dk/udforsk-tjenester/maps

Du gør følgende:

1) hente map-loader til pc på følgende side: http://www.nokia.dk/udforsk-tjenester/maps

2) Følg vejledningen

3) start programmet og vælg de kort som du gerne vil have i ding telefon.

Jeg har ikke haft nogle problemer med navigationen i såvel dk som i udlandet(Thailand,Sverige,Norge,Tuskland,Østrig,Canada,USA).

Eneste ulempe er, at man skal betale for stemmestyret navigation - til gengæld har man gratis kort over hele verden.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)