Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GPS software til Nokia. evt. TomTom eller Garmin

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tomtom er et glimrende program, men virker ikke med den interne GPS.

Garmin XT er super, men kommer kun på 2 gb SD kort, så det er bøvlet hvis du f.ex. vil have et 8 Gb SD kort i.

Route 66 er ok, men ikke specielt intuitivt.

Navigon virker med intern GPS og er næsten lige så godt som TomTom

Nokia Maps kan du prøve gratis inden du køber - incl 1 uges navigation.

Mcguider får gode anmeldelser, men det har jeg ikke set.

Generelt er det vigtigt at undersøge, hvor ofte der kommer nye kort, og hvor nemt det er at opdatere dem.

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg har selv Nokia E66

Jeg har nu brugt Mcguider (aka tomtom) i ca år MED den interne GPS.

Det har virket upåklageligt.

http://www.mcguider.com/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:32
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

McGuider er IKKE det samme som TomTom

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 07:55

Tak for alle jeres svar.

Jeg sidder som oftest på kontoret, så jeg har sjældent brug for en GPS, men når jeg så endelig har brug for en, så er det træls at undvære den. Jeg ved at en "rigtig" GPS er den bedste GPS løsning, men en GPS på min mobil er en ok løsning til mig,

Jeg har prøvet Nokia Maps, men jeg syntes en pris på 950,- om året er lige i overkanten til mit forbrug. Jeg har prøvet at finde et TomTom produkt der passer til min E66, men uden held. Er der ikke en der kan sende et direkte link til et sted hvor jeg kan købe og downloade TomTom til min Nokia?

Garmin har jeg også kigget på, men jeg syntes heller ikke at deres site ligger ret meget op til at man kan vælge noget software til sin Nokia, betale og downloade? (Noge der har et direkte link?)

McGuider kendte jeg ikke, men det ser da meget spændende ud, og så til 299,- om året.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anders Sorensen:

Hej

Jeeg aner ikke noget om gps til nokia'en men Garmin laver nogen rigtige gode GPS'er. Da jeg i mit tideliger liv var i autobranchen solget vi Garmin.

En lille historie: To naboer skulle paa camping i syd tyskland(mener jeg) paa samme campingplads  og inden de tog afsted købte den ene nabo en Garmin og den anden en TOM tom ( han ville spare ). Den første nabo kørte et par dage i forvejen. Da den anden nabo ankom og de sammenlignede deres Gps'er  havde ham med tomtom blevet vist en vej (omvej) som var ca 500 km længere end naboen som havde Garminen.  Dyrt i bil med en stor grim campingvogn efter sig.

ja det var saa en lille historie, som blev fortalt af en Garmin sælger ;-) , men den er sikkert go nok. Ihvertfald er de ret nemme og gode disse garmin. Skal lge siges at det er ca 3-4 aar siden Jeg fik historien.

mvh

anders

Ja den slags salgstaler lyder jo altid godt.... i 99% af tilfældende skyldes det dog, forskellige indstillinger, fravalg af færger, valg af hurtigste, eller optimal rute mm.

Det kan ofte betale sig at skifte lidt rundt i ruteform.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:43

Broothal:

McGuider er IKKE det samme som TomTom

Nemlig, men den ligner Tomtom overall- Så hvis du tidligere har brugt tomtom så vil McGuider give dig gode minder :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)