Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fundet et hul i bonus system

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
er ny her og lidt i tvivl om hvor denne skal postes. og håber heller ikke den er et brud på reglerne.

men her goes.

som overskriften siger så har jeg fundet en lille fidus hos betting sitet betway som gør at der kan laves 16-1800kr risiko frit..

efter som man kun kan få bonus en gang, ja så er der jo ikke meget i det for mig. så derfor vil jeg for et lille fee (400kr) sende info pr mail til dem der kunne tænke sig en lille hurtig skilling.

for at bevise at det ikke er fup, ulovligt eller pyramidespil, ja så giver jeg info til de første 2 her inde som ikke allerede er kunde hos betway (kun nye kunder kan modtage bonus så det er et krav ). inden jeg modtager de 400kr. mod at i i tråden her bevidner bagefter at det rent faktisk er som jeg har forklaret .

ved godt det lyder lumsk, men jeg kan jo ikke bare poste info her, så laver jeg jo ikke mønt på det.

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:14

Du kan få en 50''er betalt EFTER jeg har set svaret! Men så lover jeg det også!

Stefan Avivson

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 21:19
Dato: 8/2/2006 8:05:52 PM
Forfatter:levetrolden19
for at bevise at det ikke er fup, ulovligt eller pyramidespil, ja så giver jeg info til de første 2 her inde som ikke allerede er kunde hos betway (kun nye kunder kan modtage bonus så det er et krav ). inden jeg modtager de 400kr. mod at i i tråden her bevidner bagefter at det rent faktisk er som jeg har forklaret .

Hvis du kan garantere mig en lovlig, accepteret måde, hvor jeg for 400 kr. kan få 1.600-1.800 kr., så vil jeg med glæde betale og bekræfte det. Normalt vurderer jeg bare tilbud ud fra devisen, at hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det sikkert også sådan, at det faktisk forholder sig.
Tilmeldt 2. Aug 06
Skrevet kl. 21:29
acro du har post :).

Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:47
Jeg er nu ret sikker på, at levetrolden lever en anelse for godt.

Jeg kender udemærket Betways bonussystem: Indsæt 1000 kr, og få 1000 kr. gratis. Eneste krav er, at du spiller pengene igennem 3 gange.

Tidligere har man - båede ved Betway og andre bookmakere - kunnet spille bonussen på begge udfald af en kamp med to udfald - og derved få ca 95 % tilbage med sikkerhed hver gang. Altså kunne man sådan sikre sig godt 800 GRATIS.

Betway har imidlertid ændret det, så man ikke længere kan spille på den måde. Man må således ikke længere spille på begge udfald af samme spil.

Stadigvæk er der dog mulighed for i en fodboldkamp at spille på 1-tallet, samt at spille 2-tallet på Asian HC +0,5 - altså hvad der svarer til at dække X2.

Jeg er ret sikker på det at det er dette levetrolden vil fortælle om - og fred være med det. Men hvorfor det skal koste 400 kr. har jeg svært ved at se.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 2. Aug 06
Skrevet kl. 23:02
jesper:

når et hul er lukket så finder man et nyt og bruger indtil det bliver lukket ;-).

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)