Jeg er ved at starte en web butik op. Jeg skal i gang med at producere tøj med eget navn. Men man skal jo altid producere så mange styk antal hvis man producerer i udlandet. Er der ikke nogle der kender en god systue i dette land der kan producere 100 - 200 styk ??? Annabelle |
Tøj produktion udland / Dk
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Hej Annabelle, JO prøv evt. at gå ind på følgende hjemmeside: Et lille "nystartet" danskejet firma i POLEN! De har INGEN MINIMUMSmængde af tøjproduktion! ... det koster ihvertfald ikke at forespørge om priser mm ... ;o) Annette |
Hej Annabelle Det kunne være et rigtig god idé at starte blidt op med AnnetteMaries forslag omkring mkristensen.com - vi er ikke i familie ![]() 1) Hun bor tæt på den tyske grænse - det tager ca. 4 timer fra Rostock til grænsen Frankfurt Oder. Så regn med ca. 5-6 timer. Det er altså nemt at besøge hende og få klarlagt dine designs mv. 2) Hun taler dansk (må man formode) - og da kun ca. 25% i Polen taler / forstår engelsk nogenlunde, er det en stor fordel. Du kan også ringe billigt til hende via Internettet - det er altid rart at tale om tingene forinden. Når du så har fået dig lidt erfaring med at placere ordrer i udlandet / Polen, kan du søge efter flere leverandører. Det er vigtigt at have mere end én leverandør! Held og lykke med det ![]() |
Jeg vil prøve at kontakte MKristensen for at se hvad hun kan - tak for jeres ideer I er velkomne til at komme med flere ......... Annabelle |
Nogen af jer, som ved hvad hjemmesiden nu hedder, hvis den stadig eksisterer? Ellers bare en mail? :) |
Jeg kan fremstille tøj for dig med en lille MOQ. Vi bor i Thailand, og er derfor væsentligt billigere, end hvad du vil være i stand til at finde i Danmark. Vi producerer tøj til en række lande i den vestlige verden, og er derfor gearet til den høje kvalitet. Kontakt mig gerne for et uforpligtende tilbud. Start med at kigge på min webside www.amarisas.com
|
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)