SEO - Er min nye side god nok?
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Lars Hyldegård
Skrevet
08-05-2009 kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Aminoer,
Jeg har fået lavet et udkast/design til en virkelig flot hjemmeside samt fået en pris på at få den fremstillet.
Nu er det så bare at jeg godt kunne tænke mig at finde ud af hvordan den kommer til at fungere rent SEO mæssigt!!
Hvordan finder jeg ud af dette?
Mvh
Lars H.
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Lars Hyldegård
Skrevet
08-05-2009 kl. 22:45
Svar
Hej Jesper,
Tak for dine links.
Jeg må nok bare hoppe ud i det og så håbe på at jeg får verdens bedste søgeordsoptimerede hjemmeside
Mvh
Lars H.
Svar
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Lars Hyldegård
Skrevet
08-05-2009 kl. 22:58
Svar
Hej Frank,
Det var da noget af en liste
Den må jeg nærlæse en dag hvor jeg har alt for meget tid.
Mvh
Lars H.
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Jeg må nok bare hoppe ud i det og så håbe på at jeg får verdens bedste søgeordsoptimerede hjemmeside
Hvis du ikke gør noget aktivt for det, så vil Murphys lov at du ender med noget væsentligt under "verdens bedste søgeordsoptimerede hjemmeside ".
/Jesper
Svar
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Lars Hyldegård
Skrevet
10-05-2009 kl. 19:56
Svar
Ja, du har helt ret og jeg kan garantere dig at jeg INTET gør uden at der er styr på tingene
Mvh
Lars H.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
10-05-2009 kl. 23:14
Svar
JEg er selv ret glad for www.seobugz.com Her kan du teste en given side, men du kan jo også se hvilke punkter den tester på og spørge ham der vil lave din side hvilke områder han forholder sig til... Hvis han kun nævner at siden skal være let at finde rundt på synes jeg du skal finde en anden til at lave siden... (eks mig ;-) )
Jeg har skrevet lidt om SEO på min side: www.tingholm.com under Webdesign delen... måske du kan bruge det også...
Mvh Brian
Svar