Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler programør..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er..

Jeg har en ide som jeg skal have udviklet, som henvender sig til økonomibranchen.

Jeg skal have lavet en hjemmeside hvor brugere kan oprette sig  og bruge programmet.. Indtil videre har jeg 2 exel filer som skal ligges ind på siden, det skal være sådan at folk kan gemme i det.

Jeg regner med at der skal være en forside, kontakt, partner og hjælp, samt login system.. Der skal også være sådan at jeg nemt kan ligge banner ind på brugernes side..

Jeg har kontaktet nogle banker som gerne vil tilbyde deres kunder det, så det eneste der mangler er selv siden.

Efter som jeg er på S.U. mangler jeg en som kan hjælpe mig med en hjemmeside. Jeg har ikke rigtig nogle penge og gøre godt med, så det skulle helst være sådan at du er tilfreds med at få noget reklame.

Glæder mig til at høre fra Jer.

Mvh Marc

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 11:46
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:00
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Har du en ide om du vil have det udviklet i .PHP eller ASP.NET?

Hvad med dit budget?

Du kan sende nogle informationer på remy@680.dk så skal jeg gerne give dig et tilbud. Smile

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 12:09

Hej Marc,

Du må meget gerne skrive til mig på tobiasroikjerAngelgmail.com, så kan vi snakke om det.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 12:48

He Marc,

Jeg vil klart foreslå dig at undersøge hvad mulighederne er i Open Source, som du selv kan sætte op.
Joomla kunne være et godt bud.

Hvis du vælger at hoste dit webhotel hos smurftown, tilbyder de 1tool-clickbox, hvilken gør at du kan foretage installationen ved ét enkelt klik - rigtig smart for kunder som dig som ikke ønsker det helt store, og ikke har penge til noget større.

Så tag et smut forbi smurftown, og se hvad de kan tilbyde.

Held og lykke!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Det er som altid et godt udgangspunkt at anbefale joomla webhoteludbydere _uden_ php safemode - Det gør livet lidt sjovere som Joomla website ejer i den lange ende ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)