| 
 Jo, det gør jeg så også, men kender det bare som PH - doh...! PH-lamper.... | 
Nu, der har været så mange indlæg, som anbefaler gavekort, synes jeg lige, jeg er nødt til at gøre opmærksom på, at skattefriheden ved en værdi under 700 kr. (ikke 500 - beløbet er forhøjet) IKKE gælder netop gavekort.
Det står i ligningsvejledningen:
 A.B.1.9.21 Gaver - jul/nytår
Version: Ligningsvejledningen; Almindelig del 2009-1 (Gældende fra den 15. januar 2009)
 Gaver fra arbejdsgiveren behandles som almindelig personlig indkomst. Årlige gaver i form af naturalier i anledning af jul eller nytår beskattes efter praksis normalt kun, hvis markedsværdien  Gaver i anledning af ansattes jubilæum eller arbejdsophør eller arbejdsgiverens jubilæum anses som almindelig indkomst, men behandles i visse tilfælde på en særlig lempelig måde, jf. LL § 7 U. Se A.B.1.4. Praksis for beskatning af såkaldte lejlighedsgaver, finder efter omstændighederne også anvendelse på tilsvarende gaver fra arbejdsgiveren. Se i øvrigt A.B.7.3.1 og skatteministerens besvarelse i TfS 1995, 176 om beskatning af lejlighedsgaver. Værdiansættelsen af gaverne sker efter LL § 16, stk. 3.fra og med indkomståret 2008 
overstiger 
700
kr. Kontanter og gavekort beskattes fuldt ud.

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Men nu har jeg også været mere inde i forfatterverdenen end designverdenen og jeg er mere til hyggelige, varme og rustikke ting end koldt blankt stål. Så derfor... Nævn fx. en forfatter og jeg kender vedkommende. Jeg vinder Trivial Pursuit på det hver gang.
 Men nu har jeg også været mere inde i forfatterverdenen end designverdenen og jeg er mere til hyggelige, varme og rustikke ting end koldt blankt stål. Så derfor... Nævn fx. en forfatter og jeg kender vedkommende. Jeg vinder Trivial Pursuit på det hver gang. ), en stor boks chokolade (ikke
), en stor boks chokolade (ikke  hvor jeg skulle mætte brættet med en flaske madolie, så brættet ikke tog imod snavs og væsker. Så i 2 dage penslede jeg brættet med madolie...
 hvor jeg skulle mætte brættet med en flaske madolie, så brættet ikke tog imod snavs og væsker. Så i 2 dage penslede jeg brættet med madolie...  Jeg bruger stadig mit gamle træbræt, der er dobbelt så stort og halvt så tungt. Trip trap brættet vejer meget og jeg skal bruge to hænder for at bære det fra skabet til køkkenbordet. Sådan kan det gå. Men det så godt ud, da jeg åbnede pakken.
 Jeg bruger stadig mit gamle træbræt, der er dobbelt så stort og halvt så tungt. Trip trap brættet vejer meget og jeg skal bruge to hænder for at bære det fra skabet til køkkenbordet. Sådan kan det gå. Men det så godt ud, da jeg åbnede pakken.  

Opret bruger
Opret bruger