Hej alle aminoer. Jeg har i den seneste tid gået med planer om at starte et nyt fodboldsite på nettet. Jeg har lavet et mindre spørgeskema for lige at få et overblik over, hvad danske fodboldfans egentlig ønsker på et fodboldsite, og jeg fandt frem til, at det vigtigste i kronologisk rækkefølge (vigtigste først er): - Nyheder Umiddelbart ligger min interesse inden for optakter, analyser, forum og blogs, da jeg mener, at der i forvejen er så mange internet-sider, som tilbyder sportsnyheder, hvorfor jeg ikke ser dette punkt som relevant for min side... Det jeg så har i tankerne er, at hjemmesiden skal omhandle dansk fodbold, udelukkende Superligaen, hvor formålet er, at der skal laves optakter og analyser til hver kamp. For at give dette et særpræg, kunne jeg forestille mig, at jeg ville opbygge et netværk af fodboldfans for de forskellige klubber, således at de kan komme med deres vurderinger, hvilket selvfølgelig dog gør optakterne og analyserne mere subjektive, men dette ser jeg ikke som et problem. Tanken er nemlig, at det skal blive et fodboldsite, hvor fansne kommer med deres meninger, og ikke "eksperterne". Der må gerne komme nogle følelser med ind i billedet, ligesom det er håbet, at det skulle blive en "fan-hjemmeside", hvor folk debattere kampene både med med- og modfans. I dag er det typisk sådan at man kun er debattere med medfans på diverse fanklubbers forum, men jeg vil gerne samle dette. Det der dog er mit helt store problem er, om det overhovedet vil være en god ide, at starte en fodboldhjemmeside op. Der findes utroligt mange, så spørgsmålet er, om min ide er særpræget nok. Hvad mener I? og har I evt forslag til, hvad jeg kunne gøre for at differentiere mig endnu mere?
Beigarth |
Hej
Kontakt mig på mecci@live.dk, og fremlæg et budget du har til projektet :-).
Med venlig Hilsen
Arlo