Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

købte links fra bil galleri

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

er det værd at betale et forum eller lign penge for at linke til min virksomhed, eller er et link i signaturen ligeså godt??

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 14:38

jeg får rigtig meget respons på min banner på forsiden af bilgalleri.dk , men det skal være på forsiden, på de underlæggende sider giver det ikke rigtig noget, det har jeg også prøvet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

min erfariung siger mig at købte reklamer har svært ved at tjene sig ind i den sammenhæng, det er som regelt fordi kunden kommer tilbage 2 gang at det kan betale sig.  ville nu satse på SEO, og på at gøre opmærksom på mig selv rundt omkring i de danske bil forumer.

Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:17

Hej Omar

Det kommer an på hvad du vil opnå med at have et link på bilgalleri.dk

De fire bannere i toppen er konstueret med Javascript og linker desuden ikke direkte til destinationen, hvilket betyder at du ikke får linkpopularitet eller linkjuice ud af at være til stede der.
Så hvis formålet er at skabe et indgående link for at give mere linkpopularitet i søgemaskinerne, kan det ikke betale sig.

Men det kan være at du får en masse trafik fra brugere der klikker på banneret, hvis det er relevant for brugerne.
Dertil kommer at du skal overveje hvor meget du vil få ud af den trafik der kommer fra brugere der klikker på banneret. Kan den give indtjening der modsvarer købet af bannerpladsen?

Du er velkommen til at oprette et gratis link på mit linkkatalog: www.coollinks.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:54

jeg har været for dårlig til at formulere mig.. jeg ville høre om link "værdien" fra et købt link altså link som ligger i en knapo hvor der står "link" eller lign. eller om det var ligeså godt at have et link i en signatur og så skrive et indlæg.. altså vil google differentiere mellem et link fra en link knap i et forum og et link i en signatur hos en bruger?? ikke noget med banner eller lign. 

til alle svar mange tak og ellers tak til coollinks 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)