Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af print, kuvertering og forsendelsesydelser?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Jeg er ved at undersøge hvilke leverandører af print, kuvertering og forsendelse der kan anbefales at samarbejde med.

Jeg søger en fleksibel leverandør der kan håndtere alt lige fra enkelte print der skal kuverteres og sendes, men med risiko for at levere flere tusinde om ugen i "værste fald" om man kan sige det sådan.

Som udgangspunkt er tanken at levering vil foregå via e-mail med en vedhæftet PDF der skal printes, puttes i en kuvert og sendes med post danmark.

Alternativt kunne det være spændende måske at få en pris på noget udstyr der kan sådan noget (selvom man så selv skal forbi postvæsenet med bunken)

Hvem skal jeg have fat i?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:04

Hej Anders,

Jeg har benyttet mig af CJ Grafik til både tryk, kuvertering samt levering til postudsendelse. De har leveret til tiden hver gang, kvaliteten er i orden og prisen er bestemt rimelig.

Hvis du vil kontakte dem så er telefonnummeret 70 112 111. Spørg evt. efter Jeff, som altid har ydet en god service overfor mig. Firmaet ligger i Karlsunde.

Mvh.

Jan Berg

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:12

Jeg må hellere lige pointere at jeg søger virksomheder der har automatiserede systemer til sådan noget.

Ellers tror jeg hurtigt de bliver trætte af det, hvis det svinger mellem nogle få om dagen, til måske flere tusinde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:53

Prøv Fyns kuvertering

De er gode

LEH

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)