Hej Senna Tak fordi du har givet dig tid til at kigge på min side :) Nej, det er ikke det store design, men det var mest også fordi min idé har været at holde det meget simpelt. Den er nok bare blevet for simpel og som jeg har sagt tidligere i tråden, så er jeg nok ikke den store grafiker. Jeg vil da helt klart tage din idé til mig og kigge lidt rundt på andre sider og få noget inspiration. Med Venlig Hilsen Bent B. Pedersen |
Arkitekt:Jeg kiggede egentlig ret grundigt på din side, men blev aldrig helt klart over hvad den kan.
Det primære jeg opfattede var at der kunne tilmeldes et nyhedsbrev.
Jeg tror at du vil komme langt med et gennemtænkt grafisk design, men der er også en del sprogligt der vil kunne rettes til.
Egentlig synes jeg emnet er ok til et enkelt og diskret design, men links til andre kommer til at være lige så vigtigt som det du reelt tilbyder når der ikke er noget hieraki.
Hej Arkitekt
Du skal også have tak fordi du har givet dig tid til at kigge på designet :)
Du skriver at du ikke helt er sikker på hvad siden kan. Så her er en lille forklaring om intentionerne bag den.
Først og fremmest er den vigtigste funktion at give adgang til mit online support modul, da det er grundlag for op mod 60%-70% af mit arbejde. Som anden prioritet er at siden bruges som "visitkort" hvor folk nemt kan finde e-mail adresser og hvad der ellers hører med. og så er nyhedsbrevet eller som 3 eller 4 prioritet.
Jeg overvejer noget mere funktionalitet, men designet skal lige på plads først kan jeg høre.
Hvad mener du med der ikke er noget hieraki?
Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen