Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om designet?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Senna:

Må indrømme at jeg syntes ikke der er så meget design i det hele taget. Du har desuden et lille problem med at siderne ikke er "samme sted" de gør at det hele hopper frem og tilbage med 2 mm når du skifter side.

Tag evt en tur på nettet, find nogen sider du syntes ser godt ud, og find i det hele taget lidt inspiration. Snakker ikke om at at lave en kopi, men om at få ideer til hvor du gerne vil hen af.

Hej Senna

Tak fordi du har givet dig tid til at kigge på min side :)

Nej, det er ikke det store design, men det var mest også fordi min idé har været at holde det meget simpelt. Den er nok bare blevet for simpel og som jeg har sagt tidligere i tråden, så er jeg nok ikke den store grafiker.

Jeg vil da helt klart tage din idé til mig og kigge lidt rundt på andre sider og få noget inspiration.

Med Venlig Hilsen

Bent B. Pedersen

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 20:45

Arkitekt:

Jeg kiggede egentlig ret grundigt på din side, men blev aldrig helt klart over hvad den kan.

Det primære jeg opfattede var at der kunne tilmeldes et nyhedsbrev.

Jeg tror at du vil komme langt med et gennemtænkt grafisk design, men der er også en del sprogligt der vil kunne rettes til.

Egentlig synes jeg emnet er ok til et enkelt og diskret design, men links til andre kommer til at være lige så vigtigt som det du reelt tilbyder når der ikke er noget hieraki.

Hej Arkitekt

Du skal også have tak fordi du har givet dig tid til at kigge på designet :)

Du skriver at du ikke helt er sikker på hvad siden kan. Så her er en lille forklaring om intentionerne bag den.

Først og fremmest er den vigtigste funktion at give adgang til mit online support modul, da det er grundlag for op mod 60%-70% af mit arbejde. Som anden prioritet er at siden bruges som "visitkort" hvor folk nemt kan finde e-mail adresser og hvad der ellers hører med. og så er nyhedsbrevet eller som 3 eller 4 prioritet.

Jeg overvejer noget mere funktionalitet, men designet skal lige på plads først kan jeg høre.

Hvad mener du med der ikke er noget hieraki?

Med Venlig Hilsen

Bent B. Pedersen

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 20:54

Christian P. Olsen:

Hej igen Bent

Jeg er glad for, at du tager min respons i den ånd, den er ment. Design af site, brevpapir og visitkort kan du lige fra 5.000 til 500.000 - jeg gør mig ikke selv i grafiske løsninger, men jeg samarbejder med en dygtig grafiker, der hedder Kenneth Andersen. Han kan lave både den dyre og den billige løsning. Og han er i min bog en meget dygtig grafiker i forhold til hans priser.

Ring evt. til mig i morgen på 2082 5362, så kan vi - helt uforpligtende, amino til amino - tale om hvad du vil, og har brug for, så kan jeg eventuelt få Kenneth til at give et bud. (Normalt kunne du bare ringe direkte til ham, men han freelancer på et bureau i morgen, så der har han ikke tid.)

Generelt er Sennsa råd i øvrigt rigtig godt. Gjorde det selv for nylig da jeg renoverede mit eget site. Kig på konkurrenterne og de store i brancen - der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken.

Håber, du er blevet klogere.

christian

Hej Christian (igen)

Tak for at du giver dig tid til at ville formidle kontakten til en grafiker. Jeg ville gerne have ringet til dig i dag, men jeg har faktisk ikke været i nærheden af en computer før nu. Kan jeg eventuelt ringe til dig onsdag? Så kan jeg lige nå at skrive lidt ned om hvad jeg har i tankerne og sådan.

Jeg må indrømme at jeg er noget nysgerrig omkring hvad det koster og ikke mindst hvordan det foregår.

Med Venlig Hilsen

Bent B. Pedersen

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja, selvfølgelig kan du ringe onsdag, dog helst formiddag. Du kan også ringe tirsdag, så kan vi tage en indledende snak om, hvad du bør tænke over ;-)

Den normale procedure er, at du og Kenneth mødes og taler lidt om forventninger til resultat og prisniveau. Til det sidste har du nok en rimelig klar fornemmelse, men i forhold til hvad du forventer som resultat, er det altid en kæmpe hjælp, hvis du på forhånd har gjort dig nogle tanker om hvem sitet henvender sig til, og hvad du forventer/har brug for.

Samtidig er det som tidligere nævnt altid rart, hvis du på forhånd sender et par links til sites, du synes om, gerne - men ikke nødvendigvis - fra din egen branche. Den vigtigste del af arbejdet er faktisk det indledende, er det gjort godt, går resten relativt nemt. Kenneth sætter sig ned og laver ét eller måske endda to lay-out forslag (foreløbige forslag), præsenterer dem for dig, herunder forklarer hvorfor tingene ser ud som de gør, du vælger ét af dem, som Kenneth så arbejder igennem på site, brevpapir og visitkort. (Han kan i øvrigt også trykke for dig, hvis du ikke selv har en kontakt.)

Ring løs - det er jo stadig helt uforpligtende.

chr - 2082 5362

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:23

syntes den ser super ud bortset fra at mine øjne bliver itltrukket af nogle meget ligegyldige ting nemlig firkanterne med L?s mere. altså øjnene bliver tiltrukket af noget som ikke genererer salg. tænk lidt over det, måske er det fordi jeg ikke er vant til at se såddan nogle at de generer mig.. jeg tror i hvertfald at mit indtryk vil være meget anderledes hvis du fjernede de der ? dimser

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Ørbæk
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:03

Hej Bent

Jeg mener også designet er ret kedeligt. Men det har du jo også allerede fået oplyst af flere. Jeg synes dog også at dine tekster skal friskes lidt op og gå lidt mere i dybden.

Hvis du er interesseret, kan jeg hjælpe dig med næsten alt indenfor reklame. Og vores priser er meget fornuftige.

Vi giver selvfølgelig gerne et uforpligtende tilbud.

Du kan kontakte mig i dagtimerne på tlf. 65 37 22 88 eller send en mail til mail@atdesign.dk

Hilsen Anita

www.atdesign.dk 
Vi laver NÆSTEN ALT i reklame!

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 13:42

Hej Christian

Jeg har fået lidt at tænke over med at skulle kigge på designs på andre sider, finde ud af formålet med siden og den slags. Så der går lidt mere tid end forventet før jeg er klar til at kigge på et nyt design. Alle de gode input der er kommet skal lige tænkes igennem først, så det ikke bliver forhastet.

Jeg er glad for at du vil formidle kontakten og skal nok have det i tankerne. Jeg skal bare lige have lidt mere styr på hvad jeg synes der skal ske med siden før jeg kaster mig ud i at lave den om.

Endnu engang tak for din tid Smile

Med Venlig Hilsen

Bent B. Pedersen

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:49

Det tror jeg, at du bliver glad for i længden. Du siger bare til - også hvis du har spørgsmål til processen. Du kan altid finde mig herigennem. 

God dag

chr

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)