Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meninger om vores nye design (Xldesign.dk)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Vi har fået lavet nyt design i vores web shop www.xldesign.dk der sælger tøj til mænd i store størrelser.

Det ville være os en stor hjælp hvis vi kunne få nogle positive eller negative (men helst konstruktive) meninger om vores nye design. 

Hvis I har tid kunne det også være en hjælp hvis i havde en kommentar til de varer vi har på hylderne set i lyset af butikkens design.

Ha' en god dag og på forhånd tak.

Med venlig hilsen

Leif  

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:23

Ganske nydeligt - dog kikser designet lidt på bl.a. forsiden i Internet Explore, indholdet er breddere end designet hvilket kan ses i toppen og i bunden hvor grafikken gentages.

I Firefox er problemet der ikke.

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:39

Set ud fra genkendelighed som en "webshop" med alt hvad det indebærer fungere det rigtig fint. I har givet jer tid til alle småtingene og helhedsindtrykket er godt :o)

Når det er sagt, er der nok ikke så meget nyt under solen... Velfungerende, men uden kreative indspark.

Heldigvis er det ikke en afgørende faktor for jeres salg, så giv i den bare gas :)

Og iøvrigt held og lykke med jeres projekt

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:43

Jeg sidder i firefox og der ser det rigtig godt ud.

Meget sobert design og meget tillidsvækkende sytnes jeg.

Astrid

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra Randers
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:50

Jeg bruger også firefox, det ser pænt og overskueligt ud

Tilmeldt 7. Sep 06
Indlæg ialt: 40
Fra  CWBSOFT Skrevet kl. 12:55

Pænt design. Jeg benytter google chrome browser og jeres varekurv kikser lidt. Slet knappen hænger uden for rammen.

/Christian

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 12:58

Hej Leif

Det er næsten overflødigt at sige, men jeg synes også det er et flot design, og nok en af de flotteste og mest stilfulde Dandomain-webshops jeg har set.

Jeg har kigget en del af hjemmesiden igennem, og jeg kan ikke rigtig finde noget som jeg mener bør ændres eller forbedres mht. design og opsætning.

Tillykke med shoppen Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59

Hej Leif

Jeg er enig med de andre - pænt og enkelt design, som ikke overskygger jeres produkter. I Firefox på mac ser det fint ud Smile

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:54

Hej aminoer

Tak for de flotte ord og konstruktive forslag til rettelser. Man er jo aldrig sikker i sin sag før man har hørt andres kompetente meninger.

Endnu engang tak for hjælpen !

Med venlig hilsen

Leif

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:30

jeg syntes siden ser godt ud..,.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)