Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign haves... men hvilket CMS system??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har idag webshop som er forholdsvis standard, dog lidt unikt design, men stadig bundet af diverse faste rammer.

Jeg skal have fundet en ny løsning, da jeg ønsker helt unikt design. Jeg har fundet dem som skal lave mit design, jeg er sikker på de kan bære opgaven som jeg ønsker den.

Nu skal jeg så finde og vælge det rette CMS system... eller hvad det er man skal bruge? Jeg skal jo have lagt designet ind i et system hvor jeg kan administrere alt omkring ordrene, ligge nye varer ind (billeder, tekst o.lign.). Der skal være en masse gode funktioner i, lagerbeholdning, ikke på lager hen over varer der er udsolgt, varianter osv osv.

Det jeg har i dag er hos e-cart.dk hvor jeg har premium shoppen. Der er pænt mange funktioner i når man ser indenfor i det og de ting kan jeg ikke undvære.

Sig frem hvad der kan bruges og til hvilke priser.

De bedste hilsner Githa, Vildbasser.dk

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 11:51
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:52

Hej Githa

Med CMS , mener du da et nyt webshop leverandør? Eller blot et system til vedligeholde statiske dokumenter?

Hvis du er på udkig efter et nyt webshop system , kan jeg give et super tilbud på hosting og opsætning af Magento baseret Webshop.

Se kan se demo Magento Webshop her: http://demo.magentocommerce.com/

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 12:04

Leo:

Hej Githa

Besøg http://www.uniquefree.dk/  Dette system har alt fra betalings system (epay) til søgemaskine optimering. Det smarte er at alt er på dansk .( gratis)

Design til denne slags system er prisen dkr. 3999,- inkl. moms, skriv hvis du er interesseret 
Demo, som vi har integreret et (TM) design til en af vores klienter  www.xgn.dk/shop

Mvh Leo

Jeg skal som sagt ikke bruge design, der har jeg fundet den rette leverandør til det.

Demoen du viser, er for mig en template skabelon eller hvad det kaldes, som man kan hente ned til x antal kroner, den er ikke speciel unik for mig.

Hvad koster jeres system alene at bruge uden design?

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 12:07

activevps:

Hej Githa

Med CMS , mener du da et nyt webshop leverandør? Eller blot et system til vedligeholde statiske dokumenter?

Hvis du er på udkig efter et nyt webshop system , kan jeg give et super tilbud på hosting og opsætning af Magento baseret Webshop.

Se kan se demo Magento Webshop her: http://demo.magentocommerce.com/

Ja jeg mener en ny webshop leverandør, for dem jeg bruger idag er meget fast bundet som jeg har forstået det, så skal f.eks. produktliste være i en side osv. Man kan ikke bare få designet et nyt look og så vælger hvor det hele skal være placeret.

Men som jeg sikkert gjorde mig bemærket med i første indlæg, ja så ved jeg reelt ikke hvad det kaldes det man skal bruge. Derfor valgte jeg jo også i sin tid bare en standard webshop :-)

Du kan sende mig mail på vildbasser@vildbasser.dk med tilbud. Og gerne referencer så jeg kan se hvad mulighederne er i en magento.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 12:21

Hej Githa

Har ikke skrevet at vi har designet! Jeg skriv at vi har integreret et design fra TM (templatemonster) læs igen :)

Systemet er helt gratis og vi kan sætte det op og gøre det klar til dig samme dag for dkr. 500 inkl. moms

Leo :)

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 12:28

Leo:

Hej Githa

Har ikke skrevet at vi har designet! Jeg skriv at vi har integreret et design fra TM (templatemonster) læs igen :)

Systemet er helt gratis og vi kan sætte det op og gøre det klar til dig samme dag for dkr. 500 inkl. moms

Leo :)

Sorry, misforstod det så, i al min hast... er nemlig slet ikke tid til at være på computeren idag.

Hvad kan systemet, er det det du linkede til først? Hvad er udgifterne herfor. Mail mig evt. på: vildbasser@vildbasser.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 15:13

Hej Ghita

For den pris får du kun en webshop sat op.

Men så mangler du :

- grafikken skal sliced

- dankort skal aftestes

+ alle de andre småting, som slet ikke er nævnt i tilbuddet.

Din webshop bliver ikke køreklar med det tilbud, de ting er nogle af dem som vil mangle.

mvh

Mogens

Easy Webhost

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 18:32

Hej Ghita,

Jeg bruger SmartWeb som giver 100 % designfrihed, hvilket er fedt når du selv kommer med et webdesign. Du kan evt. kontakte ItConcept for en dybere snak og info omkring systemet, priser osv.

Mvh. Jeppe.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:22

Hej Githa.

Jeg synes du skulle tage et kig på vores webshopløsning SUMOshop (http://www.sumoshop.dk/)
Vi ville kunne integrere dit kommende design og tilbyde dig en meget brugervenlig og fleksibel webshop med et hav af funktioner.

Du er velkommen til at kontakte mig på torben@sumostudio.dk, hvis du er interesseret i at høre mere.

Torben Koch - www.SUMOstudio.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)