Jeg har fået ny workstation, og ville installere min Adobe CS2, som er en upgrade. Nu skal jeg jo så bruge en ældre version, og finder så mine gamle adobe CD'er, men når jeg vil installere dem, siger den at de også er upgrade versioner.
Jeg har ikke længere de helt gamle adobe CD'er, så hvad gør jeg nu?
Da jeg opgraderede min Photoshop fra CS til CS3 brugte jeg da bare mediet fra min CS (som også var en opgradering) - kan du ikke det?
Inden jeg opgraderede kontaktede jeg Adobe for at høre om jeg kunne opgradere fra en opgradering og det fik jeg af vide man godt kunne - hvilket var rigtigt.
Du forsøger ikke at installerer din gamle udgave først - vel?
Jeg satte min nye CD i (CS3) og ved installation spurgte den hvilken version jeg ønskede at opgradere fra. Jeg valgte CS og den bad så om at få den CD i drevet og jeg satte så min opgraderings-CD i drevet og det var det.
Den bad aldrig om min oprindelige fulde version af Photoshop (V6).
Jeg har nu fundet ud af at de gamle CD'er er gode nok, bortset fra Photoshop som er version 7.0, men en upgrade :( Jeg har prøvet at sætte min CS2 i, og når den så siger det er en upgrade, så smider jeg PS 7 i CD'drevet, men det vil den af en eller anden grund ikke godtage.??
har nu ringet to gange til Adobe teknisk support, blot for at blive viderestillet og derefter smidt af linjen efter at have ventet længe...