De får altid på duttet mig et eller andet...! jeg kan jo ikke sige nej! :-/
Fuldt forståeligt - jeg kan heller ikke fordrage at spilde tid på diverse sælgere, fundsraisere og analyseinstitutter. Men jeg har heldigvis nogle søde receptionister der forklarer dem at det ikke har nogen interesse - så jeg slipper selv for at tale med dem.
Outsourcet telefonpasning er slet ikke så dumt og faktisk ganske givende i mere end én henseende.
Jeg siger også altid nej til de telefonsælgere men bliver heller ikke ringet op mere. Jeg begyndte konsekvent at sige hvis de skulle sælge mig noget, så skulle hun også personligt selv købe noget af mig.
Jeg har en idé om at jeg er blevet blacklistet, for jeg er ikke blevet ringet op i meget lang tid og jeg har både offentligt nr og er ikke reklamebeskyttet.
I er utilfredse med at blive kimet ned af telefonsælgere? kan jeg godt forstå, men hvorfor så ikke få telefonpasning på
Nordiccall passer jeres telefoner og sotere dem fra eller i kan blive ringet op om det er nogen i vil snakke med,eller få en mail hvem der har ringet og så kan i selv vælge om i vil ringe tilbage???
Priserne er fornuftige og der er ingen opstartpris på, i kan få det på prøve i 10 dage u/b .