Hej Er lige ved at ligge produkter ind. DEt drejer sig om rækkefølgen produkterne vises i shoppen paa. Hvis jeg starter med produkt A, B,C,D osv er det ikke nødvendigs i denne orden de vises i shoppen paa? A,C,E,B osv er det i shoppen, hvis i forstaar ;-) Hvilken kriterier soteret magento efter? Der er en hovede menu som hedder: Skin produkt og to under menuer dertil: Body care (2 produkter) og Facial(8 produkter). De 10 produkter bliver vist paa samme side. Jeg har lagt dem i den rækkefølge som jeg ønsker dem vist. Altsaa de to body lotion har jeg lagt ind efter hinnanden og osv. Men alligevel er de ikke vist ved siden af hinaanden i shoppen.? Er der en funktion i magento hvor jeg kan flytte rundt paa hvor jeg vil haave de forskellige produkter skal vises. Hvis jeg vil have de to body lotioner til at staa ved siden af hinanden osv.? En anden kategori som hedder styling bliver det produkt som jeg ligger ind først i kategorien Styling, vist sidst. Dvs det sidste produkte jeg ligger ind i Styling bliver vist først. Fint nok men igen er der ikke en funktion saa man bagefter kan rygge rundt paa rækkefølgen paa produkterne?
Det blev vist lidt kringlet men haaber at i forstaar mvh anders
|
Hej Anders
Jeg mener du kan flytte rundt på rækkefølgen af produkterne inde under kategorierne. Dvs. hvis du går derind hvor du kan oprette/redigere kategorier og klikker på en kategori, så burde du kunne se produkterne i kategorien og angive rækkefølgen (med tal, mener jeg).
PS. Du har vist et lidt vigtigere problem at kigge på, for jeg får en grim, grim fejl når jeg går ind på din side