Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning popup (dandomain)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens ;)

Jeg roder lidt med en betalingsløsning igennem dandomain og PBS.

Det virker ok men vil bare gerne have en god oplevelse for mine kommende kunder.

Som det er nu så kommer der en popup, når kunden accepterer ordren, som kunden derefter kan skrive kortnummer osv i. Det er smart nok men er det ikke et problem at mange har popup blokere?

Der er mulighed for at trykke på et link hvis der IKKE kommer en popup men alligevel så synes jeg det er noget skidt.

Nogle der har gode råd eller erfaringer med dette?

 

Mvh

Michael

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det kan du ændre på under shopindstillinger og der gør du på følgende måde:

Klik på "Opsætning" i venstresiden og vælg dernæst "shopindstillinger" og dernæst fanebladet "Ordre" øverst oppe inde på siden. Her kommer en liste at muligheder som du kan sætte flueben ved, du skal så finde og fjerne fluebenet ud for "Vis kreditkort betalingsside som pop-up".

Hvis det ikke fungere optimalt så er du mere end velkommen til at kontakte mig direkte så skal jeg nok lige fikse det for dig.

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning.

Ja jeg ved godt at jeg kan ændre det så der ikke kommer en popup men det er imod PBS regler så vidt jeg ved?

Desuden så virker det også mærkeligt for kunden at hele den primære side bliver skiftet ud med et lille betalingsvindue øverst i højre hjørne.

Hmm ville bare gerne have at denne del skulle være perfekt for kunden.....

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har også mulighed for at sætte lidt grafik ind på denne side f.eks dit logo, topbanner m.m..

DanDomain kommer snart med en løsning på dette område.

Det fleste DanDomain shop kører dog unden popups, så det er nok ikke en regl som håndhæves i praksis. Og det er nok fordi at begge parter E-købmænd og PBS) lever af, at få så mange transaktioner som muligt :)

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmmm så tror jeg at jeg holder mig fra POPUP, da jeg er bange for at jeg vil miste kunder på det.

Arbejder du hos DD da?

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej jeg arbejder ikke hos DanDomain, men vi er certificeret DanDomain Partner og vi arbejder stort set kun med DanDomain kunder. Alle vores medarbejder her har specialiceret sig i DanDomain webshopsystem og det gælder indenfor:

  • Design og speciel opsætning til DanDomain
  • Dynamisk flash intergration til DanDomain
  • Programmering af special tilpasninger til DanDomain

Som lidt inspiration kan evt. se alle de DanDomain løsninger som vi har designet og udviklet til her på ehandelsbureauet.dk

Skulle du fremover have brug for rådgivning eller blot et tip til DanDomain, så er du altid velkommen til at kontakte mig på 28189843 eller henning@wogw.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i en DD-løsning kørt med pop-up i snart et år.

I starten var jeg også meget kritisk, men så længe folk kan trykke på et link og så popper den op lige meget pop-up blokker, så koster det ikke noget i salg.

- det er ihvertfald min erfaring.

Men hvis du kan få det til at køre uden pop-up, er det vel stadig at foretrække.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rommy

Vi er pt også igang med en omfattende A/B split test på en DanDomain løsning, hvor vi også skal test købeprocessen i DanDomain, så vi finder den mest salgsorienteret løsning for kunden. I den forbindelse overvejer vi også at lave en test på netop det du fremhæver, men vi vil gerne basere vores rådgivning og design på statistisk viden så vi kan rådgive kunderne bedst. Men jeg er da glad for at høre at dine kunder er "ligeglade", og bare køber selvom du har popup. Hvis jeg husker det kan jeg evt. lige sende dig resultatet af testen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning Wraae:

Hej Rommy

Vi er pt også igang med en omfattende A/B split test på en DanDomain løsning, hvor vi også skal test købeprocessen i DanDomain, så vi finder den mest salgsorienteret løsning for kunden. I den forbindelse overvejer vi også at lave en test på netop det du fremhæver, men vi vil gerne basere vores rådgivning og design på statistisk viden så vi kan rådgive kunderne bedst. Men jeg er da glad for at høre at dine kunder er "ligeglade", og bare køber selvom du har popup. Hvis jeg husker det kan jeg evt. lige sende dig resultatet af testen.

Hej Henning

I forhold til en A/B split tvivler jeg meget stærkt på at det vil falde ud til fordel for pop-up (hvis i altså tester det).

Min erfaring er simpelthen bare at man ikke mister kunder på det. Har man gået igennem en beslutningsproces på 10 minutter og indtastet levering, informationer osv. hopper man ikke fra fordi man skal trykke en ekstra gang på siden før pop-up'en kommer op.

Men det er måske også fordi jeg er i en branche med minimal konkurrence.

Men du må da meget gerne sende en mail eller skrive et indlæg når du har et resultat fra testen. Det ville helt sikkert komme alle til gode.

 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rommy

Jamen det skal jeg nok.

Til de e-købmænd som har en DanDomain webshop og ønsker at få testresultaterne på designoptimeringerne tilsendt direkte kan også sende en mail til info@wogw.dk.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)