1: Meget simpelt. Trådstarter spørger på et site aller Ebay, DBA, Trendsales, Rebuy osv... Den side du henviser til er noget med at handle i flok, samme koncept som xxx (kan ik huske firmanavnet, men det var reklamen med myrene) fra dot.com dagene 2: Forstår ik din pointe med dette punkt! Konceptet er noget helt andet... Og fordi de har en færdig side, som vil få en enorm høj afvisningsprocent, så betyder det ik at de bliver en hård konkurrent! |
Fashion-Seller:1: Meget simpelt. Trådstarter spørger på et site aller Ebay, DBA, Trendsales, Rebuy osv... Den side du henviser til er noget med at handle i flok, samme koncept som xxx (kan ik huske firmanavnet, men det var reklamen med myrene) fra dot.com dagene
2: Forstår ik din pointe med dette punkt! Konceptet er noget helt andet... Og fordi de har en færdig side, som vil få en enorm høj afvisningsprocent, så betyder det ik at de bliver en hård konkurrent!
I bund og grund er det samme koncept med et skvæt af buzzwords som social shopping og web2.0 og hvad ved jeg, den slags sælger og det ved du selv, der er en grund til at Facebook bl.a. blev nummer #1 social site på rekordtid, det hedder bare PR, PR og mere PR og ligemeget hvor svinske deres tools på hjemmesiden er til at høste din computer og webmail for kontakter så sluger folk det råt ligesom de gjorde med Facebook og først bagefter skriver medierne om metoderne nu var reelle?
Og jeg vil da mene at vi har lov til at spørge efter hvad den dybere mening er nu hvor det er et iværksætterforum og vi bør tage ris/ros positivt til os .. Jeg spørger nemlig til det mest vigtige overhoved i hans beslutning om at starte det her nye site, hvordan skal det skille sig ud fra de andre?
Det kan godt være at nogen bare er herinde for at sloges om kunderne, men jeg har en anden opfattelse.