Hej alle Aminoer, Min kones nye webshop www.renleg.dk er startet for 13 dage siden, og jeg har ikke lagt et omsætningsmål for år 1, men først for år 2. Grunden til jeg ikke har lagt et budget for år 1, er at det for mig som nybegynder med netshop (Har godt nok startet Engrosvarer.dk, men den var ikke så gennemtænkt, og det viste sig at det var næsten umuligt at sælge b2b til kiosker-minimarkeder så den skal lukkes ned) har svært ved vudere hvor meget man kan sælge, på denne måde. Jeg har haft fysiske butikker og har der haft let ved at vudere og ramme rigtigt med dem, men nettet det syntes jeg er svært. Nu har vi været i gang i 13 dage og det er gået bedre end jeg havde forventet (mine forventninger var også lave pga. mine opblevelser med engrosvarer.dk) så mit spørgsmål til jer er: Hvad er en realistisk forventning til omsætningen i en nystartet webshop 1 år? Jeg ved godt at der er stor forskel på brancher også vider, men har i nogle bud - erfaringer så vil jeg gerne hører om dem. Mvh Lars |
Hej Lars
Tillykke med den nye shop, den ser fin ud, hvis du er interesseret i at sælge barne/kombivogne så har jeg et godt tilbud til dig..
mvh
Henning Clausen