Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal man købe sit domæne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra valby
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen. vi er ved at oprette en webshop og vil så gerne have et dk domæne.

Er der nogle steder det er bedre at købe end andre? eller er det lige meget?  Hvad kan bedst betale sig? der er mange sider og forskellige priser og det er svært at gennemskue. 

MVH Dothea.

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:39
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 20:39

Hej,

Vi bruger Webglobe.dk men priserne er så lave de fleste steder at du nok ikke bliver snydt :-)

Mvh

Martin 

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:55

Hej Dorthea,

Hvis det udelukkende er domænenavnet, du er ude efter i første omgang, vil jeg også anbefale at købe det gennem GratisDNS.

Når du har købt domænet, kan du herefter finde dig et passende webhotel til det.

Du har ret i, at priserne og udbudet af webhotel løsninger er mange og ofte ret forskellige.

Hvis du også står overfor at skulle have udviklet en ny hjemmeside til dit domæne, vil jeg anbefale dig at tage den webudvikler, du vælger, med på råd.
Det er vigtigt, at webhotellet som minimum understøtter de platforme, som hjemmesiden skal kodes til.

Håber du kan bruge det til noget Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)