Hej Amino'er. |
Undskyld mig. Men nu har du oprettet 3 tråde hvor det hele kunne være samlet i 1. Hvorfor ?
Hej Amino'er. |
Simpelthen for at få styr på de 3 emner som de 3 tråde omhandler. Det gør det nemmere for mig at overskue, så derfor 3 tråde med hvert deres emne. |
Programmet er snart klar på den nye Aminotastic 2009 hjemmeside - så det kommer. I første omgang er denne tråd blot for at stikke en føler ud og se om der er nogen som kunne se det smarte i at blive 'samlet op og afleveret' igen. |
Altså jeg kommer fra odense og kunne muligvis godt være interesseret : |
Jeg er også fra Odense og kunne også godt være klar på det:) Ellers må michelle og jeg følges i toget, og se om vi kan finde vej :P
Mvh
Per Jespersen |
Hej Per :)
Ja vi kunne da altid følges i tog :) Altid rart at have nogen at snakke med på vejen :) |
Hej, jeg skal også med og kommer fra Hobro - så hvis turen går fra Aalborg via Randers og sydpå, ville det da passe mig fortrinligt at hoppe på Mette, Ko og Ko http://www.koogko.dk/shop/frontpage.html
|
Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn
Økologiske basisvarer til ungerne
Hej alle, Kører fra Favrskov ved Århus til Aminotastic 2009 og tilbage (uden landskamp og fadøl) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn