Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender denne applikation til Facebook?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har oprettet en normal bruger på facebook. Med denne bruger opretter du en 'fanside'. Når du skriver en status opdatering på din fanside, bliver den vist som om den er sendt fra Tuborg (hvis fansiden hed Tuborg) og ikke fra navnet på din personlige bruger på facebook.

Findes der en applikation til facebook der gør, at dine fanside opdatering også bliver smidt på twitter, MEN UDEN at de ryger på din personlige profils status ? -jeg har nemlig kun oplevet applikationer hvor det også røg på ens personlige statusopdatering..

Hvad hedder appliaktionen i givet fald?

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 10:06

Citat: "Du har oprettet en normal bruger på facebook. Med denne bruger opretter du en 'fanside'."

Her kommer jeg i tvivl om du mener en gruppe (som kun kan oprettes via en personlig profil) eller en Facebook Page, som kan oprettes uden at du har en personlig profil.

Facebook profil er til private

Facebook page er til virksomheder, bands, m.v. (altså en "fanside")

Hvis du centralt vil styre dine facebook, twitter, m.v. accounts kan du med ping.fm og hootsuite.com opsætte dette, så vidt jeg ved kan du selv styre præcist hvor dine updates vises. Har lavet en artikel om hvordan du kommer i gang, men der mangler en del 2 hvor det hele spiller, skulle vente på email og andre kedelige undskyldninger, men del 2 er på vej. Læs del 1 her: smm.dk

Tilmeldt 12. Aug 07
Skrevet kl. 00:29

Jeg skriver jo netop at det er en fanside jeg har oprettet. Nogen der kender en sådan applikation?

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 15:17

ok, ping.fm kan gøre det. Jeg kan dog ikke få det til at køre i praksis, men arbejder på at finde en løsning. Måske har du bedre held. Jeg svarer her når løsningen er fundet.

Tilmeldt 12. Aug 07
Skrevet kl. 20:55

Med Ping.fm skal opdateringer foregå fra deres hjemmeside. Jeg leder efter noget hvor min facebook statusopdateringer (på fan-siden) også ryger på twitter..

Kan desuden heller ikke få ping.fm til at virke med facebook

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)