Jeg har længe gået med drømmen om at lave mit eget tøjmærke. Jeg er meget inspireret og interesseret i street stilen. Men hvordan kan jeg (starte) med at føre min idé ud i livet. Skal jeg bare starte med at designe noget af det jeg gerne vil have produceret? og er der folk der bare kan producere ud fra tegninger osv.? Jeg søger lidt hjælp her, og håber nogen vil hjælpe :) |
Hej Mathiaz,
det kommer alt sammen an på om du vil designe dit tøj fra bunden eller bare trykke nogle fede motiver på en t-shirt m.m.
Men hvis jeg var dig ville jeg tegne tøjet op i programmet illustrator (Der kan jeg godt hjælpe dig) efterfølgende tage kontakt til en som kan trykke på tøj eller selv investe i en maskine,
Men ellers skal du vælge stof, kvalitet osv. jeg ville nok starte med at få det lavet i dk, selvom det måske er lidt dyrt til at starte med, men så sker der heller ingen fejl, se om du kan få det solgt osv, efterfølgende hvis alt går efter planen, så få nogle aftaler i hus med nogle fra østen evt. det kan folk her inde fra nok hjælpe dig med.
Nicklas