Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Målrettet yngre mand med flair for business søger…

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Vi hører det efterhånden så tit; krisen kradser og udbuddet af arbejdskraft vokser. Det er hård kost, men omvendt skal vi huske, at intet er så skidt, at det ikke er godt for noget…

Med andre ord, har du nu en enestående mulighed for at tilknytte en unik og resultatorienteret medarbejder til jeres virksomhed.

Om mig

Jeg besidder den rette merkantile indstilling og brænder for at tjene penge til virksomheden og se den vækste. Tankegangen er strategisk, men det praktiske arbejde inspirerer til endnu flere nye idéer.

Personligt elsker jeg rollen som kreativ ”opbygger” og mit pioner-sind gør, at jeg ser muligheder og skæve vinkler frem for forhindringer. Som det fremgår, er jeg en skarp formidler og jeg ved, hvad der skal til for at brænde igennem med mine budskaber. Jeg er bosiddende i Århus, men kører gerne for det rette job.

Kompetencer

Min baggrund tæller bl.a. en uddannelse indenfor markedsføring og økonomi og års erfaringer indenfor én af Danmarks største detailkæder – og senest hos et lille iværksætterfirma. Kompetencerne er mine interesser og omfatter markedsføring, salg og www. Begrebet markedsføring, strækker sig over opgaver på både strategisk og praktisk niveau.

Salg – personligt salg. Opsøgende kontakt og brug af netværk. Produkttræning m.m.

Markedsføringansvarlig for flere events. Kommunikationsmateriale, grafisk layout, annoncering, PR, direct mail, nyhedsbrev. Strategisk planlægning, markedsanalyse, mystery shopping og meget mere.

I mit kommende job forestiller jeg mig lignende ansvarsområder - med hovedvægt på markedsføring, men er ikke bleg for også at udfordre mine talenter for kommunikation, sprog og projektarbejde.

Hvis jeg har tændt din gnist – eller du gerne vil overbevises en ekstra gang, så tøv ikke med at sende mig en besked Wink

Glæder mig til at høre fra alle jer spændende iværksættere.

Mvh

Søren

Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:34

Du skal være velkommen til at kontakte mig.

Mange hilsner Kunstnerisk

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 11:45

Hej "Kunstnerisk"

Tak for din henvendelse. Regnede med at få en mail tilsendt med nye indlæg, hvilket jeg ikke gjorde - derfor det sene svar.

Vil du ikke sende mig en privat besked med lidt flere oplysninger omkring jobbet og evt. dit nummer?

Mvh S

Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:01
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:26

Hej Søren

For ikke at spilde din tid, vil jeg straks sige til dig at jeg ikke har et JOB til dig - MEN noget (i mine øjne) meget bedre - som du med din indstilling og evner vil kunne få meget ud af.

Hvis du er blevet nysgerrig - så er jeg på udkig efter enkelte gode samarbejdspartnere i de større byer i Danmark - for at få bredt budskabet om en verdenspatenteret ny teknologi, som kommer til at revolutionere markedet vi befinder os i. Og der er et utal af muligheder.

Men brug 10 min. på at kigge på denne præsentation: http://www.pabst.gpnworld.com/step1/en2/step1.asp (Husk at have højfttalerne tændt).

Hvis du kan se mulighederne for dig - så lad mig høre fra dig.

Ha' en god dag.

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

pabst@mail.dk

21 92 24 64

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 12:08

Hej Lillian

Mange tak for din interesse. Jeg kan helt klart se et potentiale i de produkter, som videoen præsenterer. Må desværre sige, at det ikke er den form for job, jeg søger i denne omgang.

Ha' en god dag.

Søren

Fra Odense NV
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 58
Fra  DANHILL ENERGY SOLUTION Skrevet kl. 15:40

Hej Søren,

Du må gerne skrive til mig på: mg@xpenco.dk

Mogens

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 18:01

Jeg hører stadig gerne fra jer Amino'er :)

Fra Odense NV
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 58
Fra  DANHILL ENERGY SOLUTION Skrevet kl. 18:14

Hej Søren.

Er du sød at kontakte mig på: mg@xpenco.dk jeg har nok et spændende job til dig!!!!Smile

Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:14

Hej Søren,

Vi hører meget gerne fra dig.

Du kan enten skrive til mig på tomas@traderslounge.dk eller ringe på 31 60 09 81

Glæder mig til at hører mere fra dig

Alt om forex (valutahandel) - Se også vores managed account program

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)