Hej folkens.
Jeg står i denne spændende situation, at jeg har 500.000 kr. som skal investeres!
Jeg er åbent for ALT...!!!!!
Jeg har haft nogle forskellige møder rundt omkring i byen og føler stadig, at jeg er lidt uklar over, hvordan jeg skal bære mig ad.
Hvis der skulle være andre med samme situation ville det være fint evt. at sparre.
Jeg vil med 99% garanti bruge en af jeres virksomheder eller ideér til at indskyde noget kapital.
Jeg vil lade tråden (for mit vedkommende) løbe i 30 dage og kigge på den løbende, dog vil jeg ikke kommentere før efter de 30 dage!
God brainstorming.
Dbh
A. Juul
Hej Hr. Juul.
Jeg vil som alle de andre optimistiske aminoer sende dig et forslag om at investere i mit projekt.
500.000 ville være lige præcis nok til at kunne fuldføre dette projekt.
Jeg har nogle samarbejdspartnere som jeg arbejder tæt med som vil kunne starte med det samme lige så snart pengene er der til en prototype.
Ja det er en opfindelse helt inde fra hjertet som jeg har gået med i 1 års tid, og jeg synes STADIG den er god :)
Jeg kan fortælle dig at det er en opfindelse der først og fremmest tilegner sig diskotekerne og jeg gætter på at prototypen er inden for rækkevide på 150.000 kr.. og så vil der være den del at få det hele sat i produktion i udlandet, få det solgt og ikke mindst markedsført.. så er der lige så stille på brugt en små 500.000 kr.
Jeg kan tilbyde dig at blive partner, men alt det kan vi snakke mere om hvis du vælger min ide.
Jeg har en masse papirer klar du kan se, med både tegninger og det hele..
Håber at høre fra dig
Mvh. Tim Krupsdahl
Tlf: 29 90 05 17
Mail: timkrupsdahl88@hotmail.com