Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

500.000 kr. her er de, hvad ville du gøre med dem????

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Den næste tråd bliver vel: Jeg hat 5 mill.. som jeg vil investere kom med jeres ideer:)
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

esmat2878:

Du havde skrevet til mig ang. min anonnce "Succesrigt daytrader...." . Din annonce lyder interessant. Og hvis du er frisk på det, så lad os tage et møde og se på mulighederne både med det enorme afkast nu ( flere hundrede % )  men også på potentialet som er kæmpe stor. Jeg vil understrege at min ide og strategi er gennemprøvet så der er ingen ventetid med at se afkastet. Du kan sende mig mail på esmat2878@gmail.com.

oliekilder i texas?

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:46

Der var engeng hvor jeg arbejdede på en fabrik som 13 årige. 6 dage om ugen og mellem 10 til 14 timer ad gangen og med skiftehold. Jeg fulgtes med nogen ned til bussen: vi var begge flygtet fra krigen i vores land. Han sagde at penge ligger alle vegne hvor vi går - man skal bare kunne se dem. Lyder det dumt? I dag kan jeg se at penge virkeligt ligger alle vegne - man skal bare kunne se dem og ikke tro at det kun er oliekilder der kan give den slags penge.

Held og lykke med selv at se dem eller  "falde ned" i en oliekilde.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

esmat2878:
Lyder det dumt? 

Ja. Det lyder banalt og lommefilosofisk. Det lyder lige så troværdigt som det oprindelige indlæg har vist sig at være. Hvis du som 13-årig arbejdede 84 timer om ugen må du kunne skrive noget bedre.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Folk der har mange penge vil aldrig hjælpe sådan nogen som mig, der ingen penge har med at få mig til at blive rig, så jeg kan hjælpe andre, desværre

Jeg har prøvet rigtigt meget, men hver gang har det vist sig at jeg bare har spildt mine penge fordi jeg ikke ved præcist hvad jeg skal gøre

En homepage med google ads og andre af den slags muligheder for at tjene penge og at få homepagen til at ligge øverst på søgemaskinerne, det er blandt andet hvad jeg kunne have brug for at få hjælp til, sidemandsoplæring indtil jeg selv har lært at lave homepage, få den til at ligge øverst på søgemaskinerne og tjene masser af penge hver måned ved at andre klikker på google ads med flere Wink

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 21:18

Hej

Jeg faldt lige over denne nyudsprungne guldåre... Kom der nogensinde en fantastisk historie ud af den som vi skal høre om ??

Godt Nytår!

Henrik V,

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 21:30

A. Juul:

Hej folkens.

Jeg står i denne spændende situation, at jeg har 500.000 kr. som skal investeres!

Jeg er åbent for ALT...!!!!!

Jeg har haft nogle forskellige møder rundt omkring i byen og føler stadig, at jeg er lidt uklar over, hvordan jeg skal bære mig ad.

Hvis der skulle være andre med samme situation ville det være fint evt. at sparre.

Jeg vil med 99% garanti bruge en af jeres virksomheder eller ideér til at indskyde noget kapital.

Jeg vil lade tråden (for mit vedkommende) løbe i 30 dage og kigge på den løbende, dog vil jeg ikke kommentere før efter de 30 dage!

God brainstorming.

Dbh

A. Juul

Hej Hr. Juul.

Jeg vil som alle de andre optimistiske aminoer sende dig et forslag om at investere i mit projekt.

500.000 ville være lige præcis nok til at kunne fuldføre dette projekt.

Jeg har nogle samarbejdspartnere som jeg arbejder tæt med som vil kunne starte med det samme lige så snart pengene er der til en prototype.

Ja det er en opfindelse helt inde fra hjertet som jeg har gået med i 1 års tid, og jeg synes STADIG den er god :)

Jeg kan fortælle dig at det er en opfindelse der først og fremmest tilegner sig diskotekerne og jeg gætter på at prototypen er inden for rækkevide på 150.000 kr.. og så vil der være den del at få det hele sat i produktion i udlandet, få det solgt og ikke mindst markedsført.. så er der lige så stille på brugt en små 500.000 kr.

Jeg kan tilbyde dig at blive partner, men alt det kan vi snakke mere om hvis du vælger min ide.

Jeg har en masse papirer klar du kan se, med både tegninger og det hele..

Håber at høre fra dig

Mvh. Tim Krupsdahl 

Tlf: 29 90 05 17

Mail: timkrupsdahl88@hotmail.com

Tilmeldt 8. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:58
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:03

Jaaaa

Man må sige der er nogen der har flair for detaljer Cool

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:10

Uden at skulle knuse nogens drømme, så tror jeg i skal betragte dette indlæg, som en måde at få hurtig opmærksomhed på.

Hvis man opretter sådan en tråd, og ik engang gider tage sig tid til, at besvare de spørgsmål og indlæg, så siger det vel lidt om seriøsiteten. Og brugeren har desuden ik været online siden oprettelse.

Et godt råd til jer der har bragt den til live igen, led andre steder efter kapital, der kommer nok ik det store svar fra trådstarter!

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)