Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentorordning ???

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dines: Virker og ser ud som et godt projekt og er sikker på at det vil skabe udbytte for deltagerne. Vil følge det interesseret

Spændende kunne det være, hvis der var nogen der gjorde sig i dette som primært formål som organisation, hør meget gerne om andre

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 18:07

Prøver lige at genoplive min tråd fra i går

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 16:26

Sidste genoplivnings forsøg til min tråd

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:44

Måske er kan denne her bruges http://mentory.com/ (kender ikke meget til dem så bare deres pitch på Richard Bransons PitchTV)

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 16:50

Måske vi kan lokke Thorborg til at oprette en slags "Mentorbørs" her på Amino. Lidt ala bestyrelsesbørsen, hvor man kan stille sig selv til rådighed som mentor og man ligeså kan søge en mentor??? Huh? 

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 17:07

Lundsby: Tak for inputtet, det var lidt a la det jeg søgte

Jørgen: Ditto - Tror han selv nævner lidt om det i hans thorborg.tv, men mentory.com er jo lidt derhenad 

Men skyd endelig løs hvis der er andre der kender til nogle andre websider, spændende område som vi nok kommer til at hører mere om

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 10:10

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 11:27

Hej Ztrong

God inspiration og super hvis man er kvinde :-)

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 14:48

Hej Kim.

Som Diness nævnte kører projektet MentorMatchMentee (www.mmm-jci.dk) forløbet i år på hele Sjælland og er allerede rigtig godt i gang, men der er ved at blive lavet de første spadestik til at køre det på nationalt plan næste år.

Hvis du søger yderligere information, kontakt da evt, projektleder Mette Brønd Fredsted fra JCI København på mb.fredsted(a)gmail.com.

I øvrigt:
Hvis du synes det lyder spændende, er JCI jo en frivillig organisation hvor man beskæftiger sig med de ting man synes er spændende - som f.eks. mentorordninger. Kunne du tænke dig til at snuse mere til det, og måske indgå som en del af teamet bag det succesfulde projekt og dermed også få et spændende netværk, er du velkommen til at kontakte JCI København via www.jcik.dk.

Ha' en rigtig herlig dag.

De bedste hilsner,
Et glad medlem af JCI København på 6. år

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 18:53

Hej Pouline

Ville da gerne snuse lidt mere til det, da jeg synes JCI / mentor ordningen lyder interessant, men vil være det meste af tiden i Spanien/USA indtil August, hvor jeg vil være mere på dansk jord :-), så til den tid kunne det være interessant, men gemmer lige dine data og kontakter dig der - kan forstå du er lokalformand

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)