Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krisen rammer hårdt!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er

 

For ikke at lyde for tiggende, men:

Er der nogen, som evt. har kontakter eller noget lignende, til at kunne få billige computere?

Jeg er en ung programmør, som er ramt hårdt af økonomikrisen, pga. jeg ikke kan sælge min ejerlejlighed for prisen jeg gav for den :/

 

Det har resulteret i, at jeg blev nødsaget til at sælge min elskede Sony Vaio for at kunne betale mine regninger. Men nu står jeg jo og mangler en pc som jeg kan programmere og lave designs på.

 

Så hvis der er nogen som kan/vil hjælpe på nogen måde, så hører jeg gerne fra jer!

 

På forhånd, mange tak!

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl lidt om dig selv og dine evner ... så kan det være vi kan finde ud af noget?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

prcdata har stationære helt ned til 2495, ellers er dba et godt sted

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mikkel

Tak for din interesse (:

 

Jeg er en ung og energisk fyr på 20 år, som brænder for at programmere og tænke udenfor rammerne!

Jeg har gået både på HTX og Tekniskskole multimedie udd. - men begge gange er jeg sprunget fra, da jeg virkelig intet fik ud af vores programmering/design timer.

Jeg har programmeret siden 1999/2000, og behersker til dato PHP, CSS & JS - udover det arbejder jeg en del med Xcode til Iphone apps.

 

Personligt har jeg været ude for meget lort....

Mine forældre blev skilt for noget tid siden, og da krisen trådte ind og blev for hård, blev min drømmelejlighed som jeg købte sidste sommer til 1,2 mio. til et levende helvede.

Jeg gør alt hvad jeg kan for at få råd til en husleje, og det tager desværre så meget af min tid, at jeg ikke rigtig har tid til at programmere mere - hvilket gør mig rigtig træt og sur indeni, da det virkelig er det jeg elsker og vil lave.

Jeg flyttede her til jul i en ny lejlighed, da der var en køber til min lejlighed, men da han sagde nej, og jeg havde 3 måneders opsigelse på den nye lejlighed, sad jeg nu med to huslejer på i alt 16.000 om måneden - excl. regninger.

Nu kører jeg pt. retsat mod et udlejningsfirma, som har krævet renoveringspenge på 35.000 kr, for de 3 måneder jeg boede der - på trods af at de intet har lavet ved lejligheden.

 

Så alt i alt, er jeg blot en ung og frisk fyr, som har haft det hårdt (:

Jeg er egentlig ikke den som "nasser" på andre, og foretrækker at have mine egne ting, men pt. ser jeg ingen anden udvej, end at en venlig sjæl kommer forbi med et godt tilbud.

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josef

 

Syntes du skal tage imod Mikkels tilbud. Vil også gerne hjælpe dig gratis.

 

Når man er 20 år skal man ikke gå og hænge med mulen, fordi livet drillerWink

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Olsen

 

Hvilket tilbud er det du omtaler?

 

Nej desværre - men desværre er nogle lidt mere uheldige end andre. Men jeg har da et smil på læben, jeg er jo stadigvæk i live og frisk (:

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lyder surt, men lur mig om der ikke er en amino, der har en aflagt maskine du kan få for et par timers arbejde...

 

held og lykke.

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bærbar eller stationær?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

En bærbar ville være at foretrække - men jeg har vist ikke råd til at være kræsen her :D

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet bor du Josef?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)