Hej Allan
MSI Wind og alle andre såkaldte "netbooks" opfylder langt fra de krav du beskrev i dit oprindelige spørgsmål. De har nemlig en meget lille skærm (7 til 10 tommer). Tilgengæld er de jo nemme at smide i en taske og kan sagtens bruges til at skrive emails og surfe på nettet m.v.
Når vi nu er kommet over i netbook-kategorien alligevel, så vil jeg ikke undlade at anbefale Samsung NC10. Da jeg undersøgte markedet for netbooks for nogle måneder siden var den, ifølge mange hjemmesider der laver anmeldelser af elektronik, anset som én af de bedste netbooks i kategorien "omkring 3.000 kr."
Samsung NC-10 kan blandt andet købes i Computer City. Så har hun også et sted at gå hen hvis der bliver noget galt 
Skal computeren bruges til mere seriøst arbejde end lidt internet og emails og måske enkelte dokumenter/notater, så skal man nok ikke vælge en netbook. Grundene er selvfølgelig at de er langsomme, har en lille skærm og et lille tastatur. Jeg afviser ikke at man kan arbejde med/på dem, men et tastatur i normal størrelse vil nok være at foretrække for de fleste.