Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg glæder mig...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

...til der kommer sådan en her: http://www.htc.com/www/ MED tastatur - det er bare for åndssvagt uden når man ringer til steder der har tastemenu-intro. Jeg var ved at dø med min HTC Touch og lovede mig selv at jeg aldrig skal have en telefon uden tastatur.

Men Android ser godt ud og så ser det ud til at der kommer nogle anvendelige applikationer i stedet for alt det bras de fylder i telefonerne nu, skridttæller, kompas og spil der egentlig er for små til en mobilskærm...

Men mon ikke vi ser en revolution på mobilmarkedet indenfor de næste 1-2 år? Blandt andet på grund af styresystem-krigen, som forhåbentlig bryder ud når Google får helt styr på Android :)

Mette

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:01

Jeg har netop fået Nokia E71 i dag og nøj den er bare lækker. Jeg kan næsten ikke få mine arme ned igen.

Den er rigtig god og kan anbefales til arbejds brug

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:03

Købte en Nokia 5800 for et par uger siden - den er skisme også lækker til prisen da :)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 20:14

Så vidt jeg kan se på Nokias hjemmeside, har E71 en meget lille skærm og 5800 ikke noget tastatur =/

Men ud over det så er jeg gået væk fra Nokia, fordi Vista bare ikke vil synkronisere med deres PC Suite =/

Mette

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:17

5800 er touch men du kan rigtige mange lækre ting inkl. at vælge mellem 3 forskellige typer af tastaturer og når du ringer op så trykker du bare opkaldsfunktionen frem så kan du trykk "1" eller hvad du nu skal også.

Det smarte ved den er desuden at den er noget mere fri end iphone i forhold til software og du kan installere et hav af applikationer på den.

Så for en telefon til en 2500 uden abn. set i forhold til prisen på en Iphone så er den super attraktiv og den syncronisere fint med min vista her :)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 20:22

Jeg bruger HTC S740 til dagligt. Som jeg købte som erstatning til min HTC Touch.

Kan simpelthen ikke leve med touch.

Jeg skal bruge qwerty keyboard til mine mail, og alm taster til sms og telefoni. - og dertil passer S740 perfekt. :O)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:25

Jeg købte en IPhone 3g for et par uger siden, det værste lort jeg nogensinde har brugt penge på! - Jeg bruger min gamle lorte telefon igen, så min nye IPhone ligger i skuffen! 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 20:26
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:17

På Nokias 5800 har du mini-qwerty, full qwerty og alm. mobil tastatur - du vælger selv knapperne er på bare skærmen - det er altså ret handy og jeg bruger selv fuld qwerty og kan altså ikke ramme tasterne på de andre ;)

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:26

At den ikke vil sync forstår jeg ikke jeg kører 64 bit vista og det kører fint :)

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)