Efter lang tids tænkning er jeg blevet enig med mig selv at jeg ikke kan multitaske i det omfang det kræver at have børn, kæreste som jeg er i gang med at starte nyt firma med og beholde mit hjertebarn web-shoppen De Gamle Klude som sælger brugt designer og mærkevaretøj til mænd, kvinder og børn. Jeg ønsker derfor at sægle hele mit varelager af tøj. Der er ca. 2300 stk. tøj herunder ca. 80 designer jakkesæt og ca.180 blazere (Hugo Boss, Dior mf) Evt web-shop med 4 mdr. betalt abonnement kan følge med gratis. Der ligger rigtig mange timers arbejde i shoppen. Det meste af varelageret kan ses på www.degamleklude.dk , resten har jeg ikke nået at få taget billeder af og lagt ind endnu. Varelaget sælges samlet for 150.000 + moms Lyder dette interessant så ring til mig på 36454515, eller send mig en mail på lotte.hindsberg@privat.dk så vi kan snakke nærmere og du kan se alle varene. Mange varme sommerhilsener Lotte www.degamleklude.dk |
Hmm har aldrig hørt om din side.
Må jeg spørge om der er "gang" i biksen ? Det vil jo trods alt være en god grund til at folk vil købe varelageret, hvis de også får en forretning med samtidig...
/SIMON