Uden at have testet det selv, vil jeg forvente, at ændringerne i teksten skal mere omfattende end blot nogle få ord, hvis du vil have hyppigere besøg.
Min erfaring siger, at det også skal være hyppige opdateringer gennem et stykke tid, før Google for alvor sætter besøgsfrekvensen op.
Foruden hyppige opdateringer, vil flere links til din side også være medvirkende faktor til hyppigere besøg af Googlebot, så du kan også arbejde lidt på at få nogle flere links. Overvej evt. også en blog på din side, hvis du ikke allerede har en. Foruden, at den i sig selv kan lægge op til, at du opdaterer siden oftere, kan du også tilmelde dens RSS-feed til alskens sider.
Google forsøger altid at give de bedste og mest relevante resultater til deres brugere.
For mange af os der bruger Google vil et godt resultat også være et resultat der er på et aktivt site, hvor der jævnligt kommer nyt kvalitets materiale, og disse sider vil Google helt klart opprioritere i deres indeks.
For at få Google's bots til at anerkende dit site som et af disse aktive sites med masser af godt indhold, kræver det helt sikkert meget mere end at erstatte et ord en gang om ugen. Når Amino indekseres ofte og hurtigt skyldes det flere faktorer, men det er da helt sikkert også fordi der meget ofte kommer mange nye gode tråde og svar, og derfor er der også noget at komme efter for Google.
Jeg tror du skal fokusere på at havde godt indhold og få nogle links til dit site som Frank også skriver, og hvis du så gør det godt igennem en periode skal Google nok honorere dig :)
Opdateringer skal handle om at tilføje nyt indhold til din side, ikke at ændre i de eksisterende tekster. Google elsker nyt og unikt indhold og som jeg skrev om tilbage i 2007 belønner Google i stigende grad nyt indhold - dette gør sig stadig gældende.
Det kan ses på denne måde; hvor ligger værdien for dine brugere i at du ændrer et ord eller et bogstav i dine tekster? Der ikke rigtig nogen, derfor tildeler Google det heller ingen værdi. En ny spændende artikel er derimod interessant for dine brugere og derfor også for Google.
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Du skal ikke så meget tænke på hvordan Google ser det, og hvor mange bogstaver du skal ændre for at det er en "opdatering"
Det som det drejer sig om er at skabe NYT og MERE indhold. Det du spørger om er hvordan man snyder Google hvilket for det meste kun giver bagslag eller er spildt tid. Mit råd til dig er at blive ved med at tilføje sider og tekst til dit site så tit du kan. Det er det som dine brugere/kunder gerne vil have, og derfor også hvad Google godt kan lide.