Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis CMS - betal kun timepris for design

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 8260 Viby J
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa alle i kære aminoer. :)

Har du brug en hjemmeside, forærer daniaweb lige nu sit eget CMS system, CIFCMS væk gratis. (værdi 8.490 kr.).
Der er ingen skjulte udgifter i forbindelse med køb af hjemmeside hos daniaweb - bare rolig :)
Du skal kun betale for min timepris (350,-), samt oprettelse hos hosting udbyder.

For at opsummere:
daniaweb designer din hjemmeside til en timepris af 350,-
Du får CMS systemet gratis (værdi 8.490,-)

daniaweb laver også logo-, visitkort, brevpapir og konvolut design.
Tilbuddet gælder i perioden 01.05.09 - 01.07.09.

Besøg hjemmesiden www.daniaweb.dk, skriv til info@daniaweb.dk eller ring på (+45) 3152 4444 for at høre mere om hvad daniaweb kan tilbyde dig og din virksomhed.

Jeg ser frem til at høre mere fra dig.

Med venlig hilsen
Morten Nissen
daniaweb

Morten Nissen
danianet - Hjemmeside design i Århus

Fra 8260 Viby J
Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 23:59

Jeg har iøvrigt lige indført rabatordning, som du kan se ved at klikke her

Du/i kan f.eks. spare op til 20% hver ved at bestille flere sammen.

Har du nogen spørgsmål som andre også kunne tænkes at ville have svar på, er du selvfølgelig også velkommen til at stile det her, direkte på Amino.dk

Morten Nissen

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 00:09

Hvor er fælden ved dette. Skal man hoste den ved dig Wink eller andet du måske har glemt at fortælle ?

Fra 8260 Viby J
Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 00:14

Nej overhovedet ikke. :)
Altså. Jeg vil helst have at folk hoster hos Servage, da jeg ved at mit CMS system fungerer 100% korrekt hos Servage. De er også rimelige til prisen. (39 kr. pr. mnd.)

Men hvis du eksempelvis absolut vil have den hostet hos One.com, vil jeg selvfølgelig ikke gøre indsigelse mod dette, men jeg kan bare ikke garantere at CMS systemet virker 100% korrekt.

Det eneste kunden skal betale for er min timepris for at designe hjemmesiden (kr. 350,-).og 500 kr. for opsætning hos hosting firma.

Jeg håber at det var svar nok, ellers skal du bare sige til :)

Morten Nissen

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 00:19

Morten Nissen:

Nej overhovedet ikke. :)
Altså. Jeg vil helst have at folk hoster hos Servage, da jeg ved at mit CMS system fungerer 100% korrekt hos Servage. De er også rimelige til prisen. (39 kr. pr. mnd.)

Men hvis du eksempelvis absolut vil have den hostet hos One.com, vil jeg selvfølgelig ikke gøre indsigelse mod dette, men jeg kan bare ikke garantere at CMS systemet virker 100% korrekt.

Det eneste kunden skal betale for er min timepris for at designe hjemmesiden (kr. 350,-).og 500 kr. for opsætning hos hosting firma.

Jeg håber at det var svar nok, ellers skal du bare sige til :)

Fair. 

Inden jeg spilder alt din tid så skal jeg lige sige at jeg ikke er intressert, men vil bare stille de spørgsmål så evt andre som kunne være har alt med

Skal du installere den?
Skal du lave design til den ?
Smile

Altså kan jeg gå ind og downloade den 100% gratis uden nogen forpligtelser (hvis ja så skriv det i toppen af tråden og på dit website)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:19

Så er tilbudet jo ikke helt gratis ;) Få 4 æbler helt gratis, du skal bare betale for levering og plukning:P

Men Udover det er det et godt tilbud dog skulle det sidste info lige smides med:)

Fra 8260 Viby J
Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 00:25

Ja, men CMS systemet er jo stadig gratis. :) - som jeg skrev.

Morten Nissen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)