Har du brug en hjemmeside, forærer daniaweb lige nu sit eget CMS system, CIFCMS væk gratis. (værdi 8.490 kr.). Der er ingen skjulte udgifter i forbindelse med køb af hjemmeside hos daniaweb - bare rolig :) Du skal kun betale for min timepris (350,-), samt oprettelse hos hosting udbyder.
For at opsummere: daniaweb designer din hjemmeside til en timepris af 350,- Du får CMS systemet gratis (værdi 8.490,-)
daniaweb laver også logo-, visitkort, brevpapir og konvolut design. Tilbuddet gælder i perioden 01.05.09 - 01.07.09.
Nej overhovedet ikke. :) Altså. Jeg vil helst have at folk hoster hos Servage, da jeg ved at mit CMS system fungerer 100% korrekt hos Servage. De er også rimelige til prisen. (39 kr. pr. mnd.)
Men hvis du eksempelvis absolut vil have den hostet hos One.com, vil jeg selvfølgelig ikke gøre indsigelse mod dette, men jeg kan bare ikke garantere at CMS systemet virker 100% korrekt.
Det eneste kunden skal betale for er min timepris for at designe hjemmesiden (kr. 350,-).og 500 kr. for opsætning hos hosting firma.
Jeg håber at det var svar nok, ellers skal du bare sige til :)
Nej overhovedet ikke. :) Altså. Jeg vil helst have at folk hoster hos Servage, da jeg ved at mit CMS system fungerer 100% korrekt hos Servage. De er også rimelige til prisen. (39 kr. pr. mnd.)
Men hvis du eksempelvis absolut vil have den hostet hos One.com, vil jeg selvfølgelig ikke gøre indsigelse mod dette, men jeg kan bare ikke garantere at CMS systemet virker 100% korrekt.
Det eneste kunden skal betale for er min timepris for at designe hjemmesiden (kr. 350,-).og 500 kr. for opsætning hos hosting firma.
Jeg håber at det var svar nok, ellers skal du bare sige til :)
Fair.
Inden jeg spilder alt din tid så skal jeg lige sige at jeg ikke er intressert, men vil bare stille de spørgsmål så evt andre som kunne være har alt med
Skal du installere den? Skal du lave design til den ?
Altså kan jeg gå ind og downloade den 100% gratis uden nogen forpligtelser (hvis ja så skriv det i toppen af tråden og på dit website)