Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget tjener i med Google Adsense?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg kunne godt tænke mig at danne mig et overblik over, hvor meget man kan tjene på Google Adsense-annoncer på sin hjemmeside.

Indtilvidere har jeg kun tjent omkring en dollar pr. uge. Hvor meget tjener i?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:29

Nu afhænger indtjeningen jo af besøgende. Så en side med 200.000 besøgende vil alt andet lige have en højere indtjening end en side med 400 besøgende.
Og ud fra dine tal må enten annoncernes relevans eller antal besøgende ik være optimale... Men work on ;D

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:55

Det afhænger også meget af hvilke annoncer du får. Jeg havde en side omkring LEAN og SIX Sigma, her fik jeg ofte over 1$ pr. klik Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Okay-

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 22:42

Du bør tænke meget mere i indgående links, hvis du vil tjene mere end en dollar om ugen på siden.

Jeg kan se, at du har under 20 indgående links til Media. Ved fx at blogge mange andre steder med links kan du hurtigt få øget trafikken.Det er også en god idé at lave et eller andet lidt mere spændende på siden, som folk måske kan få lyst til at linke til.

Og så er der en lang række andre råd (jf. evt. nedenstående) :-)

Bedste hilsner

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 08:44

Hej

Du kan følge min blog, her skriver jeg også om hvad jeg tjener på min blog: Så meget tjente jeg på min hjemmeside i April

Bloggen er kun 1 måned gammel, så det er selvfølgelig ikke de helt store beløb. Men det bliver spændende at følge. Tilmeld dig evt. RSS feeds Smile

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:40

Inden jeg droppede Adsense, så lå det ca. 25-35$ om ugen. Men har aldrig satset på at adsense skulle være min primære indtægtskilde. 

Hvis du skal tjene ordentlige penge på adsense, så kræver det meget arbejde. 

1: Optimeret side hvor adsense indgår naturligt, så du kan få en ordentlig ctr

2: Indhold der trigger nogle af de bedre betalende keywords. 

3: MEGET indhold på siden, så google anerkender siden som kvalitet og tildeler de bedst betalte reklamer.

4: Trafik

5: gå til 1. 

I min verden kan det ikke rigtig betale sig at satse på Adsense på Dansk sprogede sider.. Har fjernet mine adsense, da de tog noget af trafikken til mine bedre betalende CPA tilbud.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)