Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Screenscraping

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal bruge en programmør/udvikler der kan arbejde i XML. Jeg har indgået en aftale med et firma, hvor jeg må hente informationer dagligt fra deres side, til min side. Jeg skal derfor have lavet en Screenscraping (tror jeg nok det hedder) så dette kan ske helt automatisk. Er der nogen der kender nogen der laver den slags? Håber det er forståeligt hvad jeg mener, ellers må I endelig spørge.

Jakob

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:56

Du må gerne sende mig flere informationer omkring dette. Så kan jeg give dig en pris. 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 19:59

Hvis du har en aftale med firmaet, kan de så måske ikke lave en xml feed til dig du kan bruge?

Tænker bare hvis de laver om på siden så vil en screenscraper robot måske gå i stå.

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Michael:

Hvis du har en aftale med firmaet, kan de så måske ikke lave en xml feed til dig du kan bruge?

Tænker bare hvis de laver om på siden så vil en screenscraper robot måske gå i stå.

Vi kan bruge deres webservicer, men skal selv stå for egenudvikling, der gør det muligt at bruge den.

Jakob

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 20:17

Du må meget gerne skrive til mig på tobiasroikjerAngelgmail.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:19

Hej Jacob

Hvis det er screenscaping af websider, på en kørende server. Kan jeg varmt anbefale dig, at bruge Watin komponenten. Den har jeg brugt flere gange til screenscaping det kører bare godt. Der findes iøvrigt forskellige optagere, der gør at processen kan foregå med minimal kodning.

Du må meget gerne sende mig opgave detaljerne, så vil jeg da gerne give et bud.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:43

Kan også udemærket anbefale Watin.... ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

Niels:

Kan også udemærket anbefale Watin.... ;)

Jeg fik trykket på en forkert knap, jeg skulle trykke på svar, men fik trykket på rigtig svar i stedet for. Jeg ville ikke angive som korrekt svar, men derimod spørge hvem Watin er?

Jakob 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08

Watin er et værktøj til test. Det kan bruges til screenscraping.

Det lyder ikke som om du skal screenscrape hvis du har tilgang til en webservice. Så skal du bare have udviklet det der nu skal udvikles.
Det er en anderledes opgave en screenscraping. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:15

Watin : http://watin.sourceforge.net/

Watir : http://wtr.rubyforge.org/

Watin er .net versionen som jeg selv  bruger. Det kan spare timer/dage/uger på test da mange tests kan automatiseres. Test er normalt en stor post på udviklingsområdet hvor det tit sker at man skal køre den samme test igennem igen og igen. Hvis et menneske gør det kan der opstå fejl i testen. Hvis computeren gør det, så bliver testen nøjagtigt fra gang til gang. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)