Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilpas af wordpress template

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved hvordan jeg fuldstændig fjerner rækken af "share and enjoy" ikoner i denne meget populære template:

http://mikkeljuhl.com/blogmarketingdk/

nej, jeg er ikke mikkel juhl... hans blog rangerer som nummer et på søgningen share and enjoy på danske sites :)

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 99
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 18:31

Hej:)
Er det ikke bare en widget, der skal deaktiveres?
Jeg har lige prøvet at hente temaet - og der er Share & Enjoy delen der ikke som standart.....det virker som en knap man kan sætte ind  på siden: http://sharethis.com/publishers/getbutton/

Mvh Michael

Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT

Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 13:26

På min liste over widgets ser jeg den ikke...

De widgets jeg har at vælge mellem ser kun ud til at omhandle hvad jeg vil have i min "sidebar"... dvs archives, tags etc.

Det er mig uforståeligt den ik er der som standard hos dig, men faktisk er det et tilbagevendende øsnke uanset hvilken template jeg vil benytte... at der er "share and enjoy" knapper jeg ikke gider have.

Kan disse være forankret andetsteds end i templaten?

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 13:55

Ok, hos mig slutter indlægget med forfatter og kategori.... 

Men så skal du finde den i temaet...
Kig først lige om der er slået noget lignende til under "Udseende > Aktuelle tema valg" tror det ikke, men check lige...
Ellers skal du finde koden:

<div class="sociable">
<div class="sociable_tagline">
<strong>Share and Enjoy:</strong>
</div>
.....
....
</ul>
</div>

Under "Udseende > editor"

Du kan lige se på din side, hvad der er af ting over / under Share & enjoy, så skulle du nok kunne finde den i php filerne.
Kig f.eks.  i "single.php" her er den sikkert i koden, inden du når ned til <!-- related posts START -->...

Håber du får det til at fungere:)

Mvh Michael

Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 14:08

Her er alt mellem content og related posts - sakset fra Single.php, hvor jeg ligesom dig rigtig gerne vil have det skal være... men kan ikke finde tegn på det. Temaet hedder "inove"

<div class="content">
   <?php the_content(); ?>
   <div class="fixed"></div>
  </div>
  <div class="under">
   <?php if ($options['author']) : ?><span class="author"><?php _e('Author: ', 'inove'); ?></span><span><?php the_author_posts_link(); ?></span><?php endif; ?>
   <?php if ($options['categories']) : ?><span class="categories"><?php _e('Categories: ', 'inove'); ?></span><span><?php the_category(', '); ?></span><?php endif; ?>
   <?php if ($options['tags']) : ?><span class="tags"><?php _e('Tags: ', 'inove'); ?></span><span><?php the_tags('', ', ', ''); ?></span><?php endif; ?>
  </div>
 </div>

<!-- related posts START -->

Her ses et screendump

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 14:22

Hmmm, ja, den er jo helt lig min..mærkeligt... Er du sikker på den ikke er under plugins??

Ellers har jeg ikke lige på stående fod et bud... har iøvrigt hentet temaet, jeg prøvede med her: http://www.neoease.com/themes/
hvis der skulle være noget versionsforskel eller noget....

Mvh Michael

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 14:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ikke der du fjerner det. 

Sociable er et plug-in som gør at du kan vise en række ikoner af de mest populære "social-sites" som f.eks Facebook

Den følger ikke med i templatet, men er blot et plug-in som kan installeres ved siden af. Du behøves derfor ikke ændre i templatet, men du kan blot deaktivere denne plug-in via admin-panelet.

Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 14:35

Plug-in was the word... Det hedder "sociable"... og er røget på fordi jeg sidder og jotler rundt med temaer og plugins for at finde den middelvej jeg synes skal være udgangspunktet for bloggen som ikke engang er opstartet endnu. Hvornår i processen jeg liiiige aktiverede det erindrer jeg så ikke - for jeg tror ikke så meget på ideen?... (gør i?... sidespring)

Ingen af de efterhånden 400 "venner" jeg har på facebook synes at benytte muligheden for at "del med dine venner", som er tilgængelig mange steder fra blogs til nyhedsartikler... i ny og næ er der nogen der deler noget som kunne være fra en sådan funktion, men det er sjældent, og nogle af de tilfælde jeg ser på men feed kan jo være delt ved at folk inde i FB har bedt om at dele et link.. dvs ikke trykket på muligheden i forbindelse med en blog, en video eller en artikel

ty very much

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)