Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør til Creloaded shop søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Findes der en programmør/ekspert til en Creloaded webshop her på stedet?Smile

Jeg har netop opgraderet fra version 6.2 til 6.3 og så kommer der selvfølgelig en masse fejl, hvor jeg selv er gået kold.

Fejlene er:

Dankortmodulet fra Epay kommer med en fejlmeldelse, der skulle betyde at ordrenummeret ikke er med. Jeg har spurgt Epay 2 gange om hvordan man RETTER fejlen, men intet svar Angry.

Deruover når jeg laver en ordre, smider den en ekstra vare oveni og skriver subtotal, total og moms 2 GANGE!

Sidst, men ikke mindst, så skrives kundens navn og adresseoplysninger ikke i admin på selve ordren. Men på ordrebekræftelsen er det med Sad.

Måske er det en småting for en programmør, men STORE ting for mig. Ovenstående er så de fejl, jeg indtil videre har opdaget. I øvrigt er det ting som skulle have været i orden i går.

Overrask mig med et favorabelt tilbud, enten her eller på PM, så ser jeg tilbuddene i gennem i aften.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 21:23

Hej Simona.

Ved du hvilket sprog CRE Loaded er programmeret i? Renomedia tilbyder programming i ASP og ASP.NET.

Hav en god aften! Smile

-----

Update: Det ser ud til at være programmeret i PHP. Det har vi desværre ikke erfaring med.

Held og lykke med at finde en programmør!

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 21:27

Sebastian Brandes:

Ved du hvilket sprog CRE Loaded er programmeret i? Renomedia tilbyder programming i ASP og ASP.NET.

Hej Sebastian,

Det er PHP Smile

God aften til dig også og tak!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 21:28

Hej Simona.

Jeg kan se at creloaded er programmeret i PHP. Desværre har jeg ingen erfaring indenfor netop denne shop, men som programmør er jeg villig til at tage kampen op.

Kan jeg ikke løse problemet, så skal det ikke koste dig en eneste øre.

Du er velkommen til at kontakte mig på denni@media-corner.net eller tlf.: 28 76 35 46

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:35

Vi (www.erudtesoft.com) har tidligere lavet tilrettelser af OS Commerce og CRE Loaded eshops. Vi har blandt andet arbejdet en del på www.lysthulen.dk, som netop anvender CRE Loaded.

Vores programmering er gennem outsourcing til Indien, hvor vi har vores kontor. Så du vil kunne få hjælp til meget billige penge, men samtidig af meget kvalificeret programmører, da de alle har arbejdet med danske kunde igennem 4-5 år.

Send en PM hvis du gerne vil have sendt yderligere information eller har spørgsmål.

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 00:40

Tak skal I have - jeg må i tænkeboks Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)