Hej Amino'er, Findes der en programmør/ekspert til en Creloaded webshop her på stedet? Jeg har netop opgraderet fra version 6.2 til 6.3 og så kommer der selvfølgelig en masse fejl, hvor jeg selv er gået kold. Fejlene er: Dankortmodulet fra Epay kommer med en fejlmeldelse, der skulle betyde at ordrenummeret ikke er med. Jeg har spurgt Epay 2 gange om hvordan man RETTER fejlen, men intet svar Deruover når jeg laver en ordre, smider den en ekstra vare oveni og skriver subtotal, total og moms 2 GANGE! Sidst, men ikke mindst, så skrives kundens navn og adresseoplysninger ikke i admin på selve ordren. Men på ordrebekræftelsen er det med Måske er det en småting for en programmør, men STORE ting for mig. Ovenstående er så de fejl, jeg indtil videre har opdaget. I øvrigt er det ting som skulle have været i orden i går. Overrask mig med et favorabelt tilbud, enten her eller på PM, så ser jeg tilbuddene i gennem i aften.
|
Hej Simona.
Ved du hvilket sprog CRE Loaded er programmeret i? Renomedia tilbyder programming i ASP og ASP.NET.
Hav en god aften!
-----
Update: Det ser ud til at være programmeret i PHP. Det har vi desværre ikke erfaring med.
Held og lykke med at finde en programmør!