Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikplads søges i grafisk virksomhed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Hej

Som et led i mit studie på designskolen Bec-design - grafisk linje - har jeg mulighed for at tilvælge en måneds praktikophold i en relevant virksomhed. Da jeg finder at dette ville være en fantastisk mulighed for mig for at komme ud og (i en kort periode) opleve ”den virkelige” verden og få en masse udfordringer og erfaringer, er jeg nu i gang med at søge med lys og lygte efter den rette praktikplads i et grafisk bureau, reklamebureau eller hos en tegnestue i København/Storkøbenhavn.

Rent praktisk er der tale om en måneds ulønnet praktik fra sidst i juni og en måned frem. Jeg forventer og håber at finde en virksomhed der vil være villige til at lade mig indgå i deres hverdag og få et indblik i den grafiske verden jeg gerne vil ind i.

Om mig selv kan jeg fortælle at jeg er 21 år, og på 2. semester læser til e-designer, grafisk linje på Bec-design. Jeg interesserer mig meget for Tekstildesign, mønstre, visuelle identiteter emballagedesign, reklamemateriale, lo­­goer og tryksager, og jeg finder det enormt spændende at arbejde med dette i praksis.

Da jeg er på 2. sem. er jeg stadig ny i faget, men jeg har lysten og kreativiteten og brænder virkelig for at lære noget. Jeg kan derfor tilbyde en initiativrig, kreativ, pligtopfyldende og meget engageret designstuderende med mode som livsstil. Jeg kan de grundlæggende teknikker i Adobe-programmerne og regner mig selv for at være dygtig i generel brug af it. Jeg bliver hurtigt grebet af nye metoder og teknikker og jeg mener selv at jeg er hurtig til at lære.

Så kender du, eller er du selv en del af en grafisk virksomhed, som har lyst til at have mig som praktikant, så hører jeg meget gerne fra dig.

Med venlig hilsen Louise.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 17:09

Hej Louise

Du må meget gernse sende mig en mail på hundahl@hundogco.dk, vedhæft gerne noget af det grafiske arbejde du tidligere har lavet.

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50

Hej Morten

Tjek min profil og se om du kan bruge mig til nogle grafiske opgaver :)

Venlig hilsen

Majbritt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)