Nej :-) Du skal kun tilmelde det domæne, du vil bruge som det primære. |
Har det så også noget at sige, hvordan man bruger store og små bogstaver. F.eks. Date-Tonight og Date-tonight?
Nej :-) Du skal kun tilmelde det domæne, du vil bruge som det primære. |
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Har det så også noget at sige, hvordan man bruger store og små bogstaver. F.eks. Date-Tonight og Date-tonight? |
Ikke i domænet, nej, men undersider kan være anderledes, hvilket du kan teste ved at lægge en fil med navnet domæne.dk/tesT.htML på serveren. Hvis du kan tilgå den med domæne.dk/test.html, så er det ligegyldigt, og så skal du ikke tænke mere over det :-) |
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Hmm okay hehe |
Som sagt hvad er bedst for en nybegynder som mig. CMS eller Joomla. Og nu har jeg fået bud fra firmaer, hvis de skal lave en datingside for mig, og det koster mellem 25-50000kr. Alt for meget da jeg er studerende. Så har lige to spørgsmål mere. Hvis jeg køber det webhotel hos domaindirect, så kan jeg installere en dating software som hedder Vldpersonals til 99 dollars. Så er siden da oppe. Så skal jeg selvfølgelig lige selv sidde og rode lidt med det, for at få den opsætning, som jeg vil, men det giver jo også lidt træning Jeg vil jo også gerne have købt det webhotel, så jeg kan få brugt de to navne, jeg har til de to domæner. Så de i hvert fald er optaget, så andre folk ikke kan bruge dem, hvis de skulle få samme ide som mig. |